خبرگزاری کار ایران

سرلشگر موسوی:

هر فردی رییس‌جمهور شود ارتش از او حمایت خواهد کرد

هر فردی رییس‌جمهور شود ارتش از او حمایت خواهد کرد
کد خبر : ۱۵۰۱۳۶۷

دلایل رای دادن محکم‌تر از دلایل برای رای ندادن است

فرمانده کل ارتش گفت: ما از روز اول پیروزی انقلاب هم این سابقه و نگاه موجود است. هرکسی که مسئولیت اداره این کشور را به عهده داشته ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا به او کمک کرده است. هرجا لازم بوده ارتش پای کار آمده است. فرد منتخب برای ما تفاوتی نمی‌کند و ارتش خود را به عنوان سازمانی فراملی می‌داند اگر دولت، دولت موفقی باشد این موفقیت از آن کل کشور است و زندگی مردم را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش طی حضور در شعب اخذ رای درباره اهمیت این اتفاق توضیحاتی داد. 

او به افرادی که در دور اول انتخابات شرکت نکردند، گفت: برای آن برادر یا خواهری که در انتخابات شرکت نکرده، هر دلیلی وجود داشته و چه بسا آن دلیل محکم هم بوده، اما به نظر من دلایل شرکت کردن در انتخابات خیلی محکم‌تر است. ما وظیفه اجتماعی، ملی و دینی داریم و سرنوشت خودمان است. 

سرلشگر موسوی افزود: قضیه فقط همین چهار سال ریاست جمهوری نیست. خیلی از ریل‌گذاری‌ها در این چهار سال صورت می‌گیرد. با رای دادن ما سرنوشت فرزندان و آیندگان و کشورمان را تعیین می‌کنیم بنابراین به نظرم بی‌تفاوت بودن هیچ دلیل منطقی پشت خود ندارد. 

او گفت: به هرحال مردم باید بیایند. افراد در دور اول از آن شش نفر یک نفر به طبع‌شان نزدیک‌تر بوده و باید می‌آمدند و رای می‌دادند. الان هم از بین دو نفر کاندیدا یک نفر را انتخاب کنند. آنها فردی که به طبع و ذوق و ایده‌ها و دلشان نزدیک است را انتخاب کنند. فردی را انتخاب کنند که او را برای آینده کشور بهتر می‌دانند. 

سرلشگر موسوی ادامه داد: بله ممکن است دو کاندیدا با خواسته‌های برخی آحاد مردم، تطبیق نداشته باشند؛ اما به فردی که نزدیک‌تر است رای بدهند. 

فرمانده کل ارتش اذعان داشت: اگر یکی از کاندیداها با رای بسیار بالا بیاید و سکان کشور را به عهده بگیرد با اینکه با میزان مشارکت پایین بالا بیاید بسیار متفاوت است. 

سرلشگر موسوی در ادامه درباره اهمیت رییس جمهور منتخب برای ارتش هم توضیحاتی داد.

او گفت: برای ارتش هرچقدر رای بیشتر باشد، موضوع اقتدار و بازدارندگی تقویت خواهد شد؛ یعنی آن وظیفه اصلی که ارتش دارد، با مشارکت بالا تسهیل می‌شود. از طرفی نیروهای مسلح و ارتش پشتوانه قوی‌تری خواهند داشت. 

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه چه کسی انتخاب شود اصلا اهمیتی ندارد، بیان کرد: ما از روز اول پیروزی انقلاب هم این سابقه و نگاه موجود است. هرکسی که مسئولیت اداره این کشور را به عهده داشته ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا به او کمک کرده است. هرجا لازم بوده ارتش پای کار آمده است. فرد منتخب برای ما تفاوتی نمی‌کند و ارتش خود را به عنوان سازمانی فراملی می‌داند اگر دولت، دولت موفقی باشد این موفقیت از آن کل کشور است و زندگی مردم را تضمین می‌کند. 

سرلشگر موسوی گفت: هر فردی که انتخاب شود ارتش جمهوری ایران از او حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز