خبرگزاری کار ایران

واعظی:

اگر می‌خواهید صدا و پیام شما شنیده شود، بیایید رای دهید

اگر می‌خواهید صدا و پیام شما شنیده شود، بیایید رای دهید
کد خبر : ۱۵۰۱۳۶۰

محمود واعظی گفت: اگر شما رای ندهید کسانی که می‌آیند و به کاندیدای خود رای می‌دهند و شما مجبورید که همان سیاست را بپذیرید بنابراین من خواهش می‌کنم که بیایید؛ یک دولت قوی با مشارکت بالا می‌تواند همه مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم پس از حضور در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: معمولا آخر شب مردم می آیند و صف‌های طولانی تشکیل می‌دهند و ساعت ۱۲ به بعد هم مشکلاتی به وجود می‌آید این بار همه خواهش کرده‌اند که مردم از صبح زود بیایند به دلیل اینکه در آرامش رای خود را بدهند.

وی افزود: از طرف دیگر آمدن صبح  برای کسانی که مردد هستند پیام دارد و من به مردمان عزیزی که در هفته گذشته رای نداده‌اند، احترام می‌گذاریم عرض می‌کنم که این مملکت مال خود شما هست و شما سرنوشت خود را با رای دادن تعیین می‌کنید و اگر شما رای ندهید کسانی که می‌آیند و به کاندیدای خود رای می‌دهند و شما مجبورید که همان سیاست را بپذیرید بنابراین من خواهش می‌کنم که بیایید؛ یک دولت قوی با مشارکت بالا می‌تواند همه مشکلات را حل کند. 

واعظی همچنین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی اکثریت مردم ایران در انتخابات شرکت کنند بسیاری از مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر با کمک خود مردم حل می‌شود. 

وی یادآور شد: اگر مردم راضی باشند و بدانند که رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهور خودشان هست طبیعی است که همکاری می‌کنند، البته رئیس جمهوری هم که انتخاب می‌شود وظیفه دارد رئیس جمهور همه مردم باشد هم کسانی که به خودش رای دادند و هم کسانی که به رقیبش رای دادند و یا حتی کسانی که رای ندادند.  

عضو حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: من از همه چه کسانی که در انتخابات شرکت کردند و چه آنها که شرکت نکردند باید سپاسگزاری کنم و باید به نظراتشان احترام بگذاریم خواهش می‌کنم که اگر می‌خواهید مشکلات کشور حل شود و اگر می‌خواهید که صدا و پیام شما شنیده شود، بیایید رای دهید. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز