خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر:

ایران وطن ماست و برای آبادانی و پیشرفت آن جان می‌دهیم

ایران وطن ماست و برای آبادانی و پیشرفت آن جان می‌دهیم
کد خبر : ۱۵۰۱۱۷۹

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران از جامعه کارگری برای شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

پیام دعوت خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران از جامعه کارگری برای شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به این شرح است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران، زنان و مردان آگاه

کارگران و بازنشستگان شریف

اینک که انتخاب رییس جمهور کشور عزیزمان به مرحله دوم کشیده شده است، ضمن قدردانی از همه کسانی که در مرحله نخست انتخابات شرکت کردند، از همه شما بزرگواران بویژه جامعه سختکوش کارگری برای مشارکت فعال و آگاهانه در انتخابات روز جمعه دعوت بعمل می آوریم.

یقیناً با حضور مسئولانه‌ و مدبرانه شما در پای صندوق‌های رأی و همراه نمودن همه کسانی که جهت حضور تردید دارند، میتواند رییس جمهوری مقتدر، دلسوز و کارآمد را بر کرسی قوه مجریه بنشاند.

 ما نیز از باب ادب و پاسداشت آگاهی به پیشگاه شما این حضور خردمندانه را ارج می‌نهیم و صمیمانه از این وظیفه‌شناسی سپاسگزاری می‌کنیم.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن اینکه خاضعانه از همه طرفداران نامزدها استدعا دارد از تخریب یکدیگر، بداخلاقی و دادن نسبتهای ناروا و دمیدن در اختلافات جناحی در این ساعات باقیمانده اجتناب نمایند؛مجدداً از ملت بزرگوار ایران بویژه جامعه کارگری درخواست مینماییم با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلحِ دارای کارنامه شفاف، پاسخگو و کارآمد، دلسوز محرومان و کارگران ؛تکلیف ملی خویش را ادا کنند.

تاکید میگردد با توجه به لزوم حضور پرقدرت آحاد مردم در انتخابات جمعه ۱۵ تیرماه، توجیه و ترغیب همه مرددین به حضور در شعب اخذ رای منجر به دفع شیطنت بدخواهان ملت و انتخاب رییس جمهور متکی به آرای اکثریت خواهد شد.

ایران وطن ماست و برای آبادانی و پیشرفت آن جان میدهیم.

پس؛ وعده ما جمعه ۱۵ تیرماه_ شعب اخذ رای در سراسر شهرها و روستاها

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز