خبرگزاری کار ایران

۱۱ دلیل برای حمایت پزشکیان

۱۱ دلیل برای حمایت پزشکیان
کد خبر : ۱۵۰۱۱۷۲

 

روز جمعه ۱۵ تیرماه فرصتی استثنایی برای آغاز تغییراتی هرچند کوچک و تدریجی فراهم شده است، تا با حمایت از فرزند ملت ایران، دکتر مسعود پزشکیان، راهی نوین برای آینده کشورمان بگشاییم. در این راستا، بر اساس شناخت سی‌ساله‌ام، دلایل حمایتم از دکتر پزشکیان به صورت زیر تقدیم می‌گردد.

مشخصات فردی:

دکتر مسعود پزشکیان با ویژگی‌های برجسته‌ای چون دانش، مهارت و تخصص، پاک‌دستی و صداقت، تجربه، ساده‌زیستی، مردمی بودن و یادگیری دائمی، به فردی قابل اعتماد و شایسته تبدیل شده است. این ویژگی‌ها او را به یک رهبر برجسته و محبوب تبدیل کرده است.

جهت‌گیری‌های کلان دکتر مسعود پزشکیان:

۱. رای ملت به عنوان معیار تعیین سرنوشت: دکتر پزشکیان مردم را بنیان هرگونه تغییر و قدرت می‌داند و معتقد است دولت قدرتمند باید ریشه در جامعه قدرتمند داشته باشد.

۲. اصلاحات مادی و معنوی برای توسعه ملی: او به ضرورت اصلاحات اساسی برای توسعه کشور باور دارد و بر این عقیده است که کشور از مسیر توسعه عقب مانده است. دکتر پزشکیان همبستگی اجتماعی و اجماع ملی را برای پیشبرد اصلاحات حیاتی می‌داند.

۳. نقش‌آفرینی زنان و ترمیم تبعیض جنسیتی: او به اهمیت نقش زنان در توسعه ملی و رفع تبعیض جنسیتی ایمان دارد.

۴. صیانت از بیت‌المال و حقوق مردم: مبارزه با فساد و تبعیض همیشه محور حرکت دکتر پزشکیان بوده است و او خط قرمز خود را در حفاظت از بیت‌المال و حقوق مردم می‌داند.

۵. حضور مؤثر در جامعه جهانی: دکتر پزشکیان بر اهمیت فعال بودن در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جهانی تأکید دارد و *انزوای ایران و حصر اقتصادی را شایسته ملت ایران نمی‌داند.*

۶. مبارزه با فقر و ناعدالتی: او ریشه فقر را در توزیع ناعادلانه منابع کمیاب قدرت، ثروت، اطلاعات و منزلت می‌بیند و بر ضرورت اصلاح آن تأکید دارد.

۷. تعامل سازنده با جهان: تعامل سازنده با جهان، حضور مؤثر در بازارهای جهانی و توجه به اقتصاد دانش‌بنیان، نوآوری و کارآفرینی بین‌المللی از اصول مورد نظر دکتر پزشکیان است.

۸. اهمیت سرمایه انسانی: او سرمایه انسانی را بنیان توسعه می‌داند و به اهمیت آن واقف است.

۹. آزادی، عدالت و معنویت: دکتر پزشکیان آزادی، عدالت و معنویت را مبنای شکل‌گیری دولت و جامعه قدرتمند می‌داند.

۱۰. گذار به عصر دیجیتال و سبز: او با درک ضرورت تحولات نوین، بر اهمیت گذار به عصر دیجیتال و سبز به عنوان دو رکن حیاتی برای توسعه ملی تأکید می‌کند. به عنوان مثال، از قرار گرفتن هزینه فیلترینگ در سبد هزینه‌های خانوار عمیقاً نگران و ناخرسند است.

۱۱. اصلاح نظام حکمرانی و ارتقاء قابلیت‌های دولت: دکتر پزشکیان اصلاح نظام حکمرانی و ارتقاء قابلیت‌های دولت معطوف به ارتقاء بهره‌وری، نوآوری و کیفیت زندگی را نیز جزء باورهای اساسی خود می‌داند و بهره‌گیری از نیروی جوان را برای بازسازی بدنه دستگاه اجرائی کشور یک ضرورت راهبردی می‌داند.

هموطنان عزیز، برای ایران با رأی به دکتر مسعود پزشکیان، می‌توانیم آینده‌ای مطمئن تر را برای کشورمان رقم بزنیم. او را حمایت کنیم تا با هدایت و رهبری او، ایران عزیزمان را به مسیری از پیشرفت و عدالت هدایت کنیم.

 میثم سعیدی

نماینده ادوار مجلس

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز