خبرگزاری کار ایران

حزب اسلامی کار: آینده را به دلیل بدعهدی های گذشته تباه نکنیم

حزب اسلامی کار: آینده را به دلیل بدعهدی های گذشته تباه نکنیم
کد خبر : ۱۵۰۰۸۷۹

حزب اسلامی کار در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای تاکید کرد: سرنوشت ایران؛ یعنی سرنوشت فرزندان،خواهران، برادران، مادران و پدران ما و همه آینده گان را به دلیل بدعهدی های گذشته تباه نکنیم.

به گزارش ایلنا، بیانیه حزب اسلامی کار در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به این شرح است:

بسمه تعالی

مردم شریف ایران! اکنون زمان انتخاب است.بر گزییدن ایده قهر ، سکوت اعتراض آمیز ، پذیرش تداوم بی‌عدالتی ،خشونت ، ظلم و یا اتحاد و همدلی برای درهم شکستن عاملان به وجود آمدن ظلم ، بیداد ،تحجر  ، بن‌بست فقر ، فلاکت ، بیماری و آوارگی.

بدون شک شرایط سخت اقتصادی، تورم افسارگسیخته، تحریم های ظالمانه،سوء مدیریت های سال های اخیر، فساد گسترده و فراگیر در بطن قوای سه گانه، بازار مالی آشفته، فقر و بیکاری و ده ها معضل کوچک و بزرگ دیگر چنان همگان را دلزده و اندوهناک کرده است که ۶۰ درصد شما مردم شریف و عزتمند، حاضر نشدید روز ۸ تیرماه به پای صندوق های رای بیایید و در انتخابات شرکت کنید. بدون شک همه دست اندرکاران سیاست و اداره امور ، همچنین اصلاح طلبان و شخص دکتر پزشکیان صدای رسای شما را با جان دل شنیده اند.می دانند که چرا با صندوق رای، یعنی میراث بزرگ و ارزشمند ایرانیان از زمان مشروطه تا کنون قهر کرده اید.می دانند چرا آزرده و ناامید شده اید. می دانند اگر شما نباشید نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاک نشان.روز ۱۵ تیرماه فصل نوینی در سرنوشت ملت رقم خواهد خورد.اگر ناراضیان و منتقدان و بخصوص نسل جوان دلزده از رفتارهای نابخردانه سال های اخیر همچنان بر قهر با صندوق رای پافشاری کنند؛ بدون شک سال های بسیار سخت تری پیش رویمان خواهد بود.قطعا با قهرکردن با صندوق رای شاهد سقوط و از هم پاشیدگی نظام و یا تغییرات اساسی در روند اداره امور جامعه نخواهیم بود؛ بلکه وحتما با ادامه وضع موجود دچار اقتصاد درونگرای در هم شکسته و ملتی منزوی از جهان در حال پیشرفت، خواهیم شد.

امروز پیروان" انجمن حجتیه" با عناوین جدید و ناشناخته برای ملت ایران  برهمان طبلی می کوبند که سلف های نابخردشان کوبیده اند و کشور را قطعا به شرایطی می رسانند که جز حداقل های زندگی امکان دیگری را پیش رو نخواهیم داشت.

حزب اسلامی کار ضمن ابراز همدلی با مردمی که انتقاد دارند و بحق هم ناراضی هستند؛ به همگان توصیه می کند با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان سد راه افزایش مصیبت های هموطنانمان شویم. بدون شک از روز شنبه و در تمام دوران دولت چهاردهم ، حزب اسلامی کار نقش ناظر و منتقد دولت برگزیده را برعهده خواهد گرفت و همراه با شما مردم شریف، مطالبه گر همه وعده های داده شده خواهیم بود و آنها را پیگیری کرده و گزارشات مبسوط و دقیق را خدمت ملت ایران ارائه می کنیم.

سرنوشت ایران؛ یعنی سرنوشت فرزندان،خواهران، برادران، مادران و پدران ما و همه آینده گان را به دلیل بدعهدی های گذشته تباه نکنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز