خبرگزاری کار ایران

استقبال پرشور مردم کرمانشاه از پزشکیان/ کاری می‌کنیم که همه مردم در اداره مملکت دخیل باشند نه یک گروه خاص + فیلم

استقبال پرشور مردم کرمانشاه از پزشکیان/ کاری می‌کنیم که همه مردم در اداره مملکت دخیل باشند نه یک گروه خاص + فیلم
کد خبر : ۱۵۰۰۸۷۳

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تلاش کنید مردم پای صندوق های رای بیایند و کسی با صندوق قهر نکند، گفت: گروهی خیال می‌کنند کشور را می‌توان با ۱۵ درصد مردم اداره کرد، اینها خیال خام است، با یک گروه محدود و دست‌چین شده نمی‌توان کشور را اداره کرد، کشور متعلق به همه مردم آن است، عهد من با شما این است که همه مردم را در اداره کشور دخیل خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به کرمانشاه رفت.

وی در بدو ورود به فرودگاه این استان مورد استقبال مردم و برخی از فعالان سیاسی محلی قرار گرفت.

وی در مسیر حضور در گلزار شهدای کرمانشاه با مروز خاطرات خود از این استان گفت: سال ۶۵ و ۶۶ در  در بیمارستان های کرمانشاه برای کمک به مجروحین جنگ حضور داشتم.

وی در نخستین برنامه‌اش در شهر کرمان به گلزار شهدا و بر سر مزار ایت‌الله اشرفی اصفهانی رفت.

پزشکیان پس از حضور در گلزار شهدا به سالن آزادی و در جمع پرشور حامیان خود رفت.

پزشکیان در ورزشگاه آزادی کرمانشاه گفت: اینجا مجددا اعلام می‌کنم سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و افتخار جهانی است.

وی با بیان اینکه شما مردمانی هستید که حکومت به وجود شما می‌تواند پایدار باشد، اگر شما نباشید ما معنی نداریم، گفت: شور و شوق شما را که می‌بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می‌کنم‌.

این نامزد انتخابات زیاست جمهوری با تاکید بر اینکه به شما دروغ نخواهم گفت، گفت:  ما کاری خواهیم کرد که همه مردم در اداره مملکت دخیل باشند نه یک عده و گروه خاص.

وی افزود: اگر با قدرت شما ما به قدرت رسیدیم؛ مشکلات کارمندان، کشاورزان، کولبران، بازنشستگان، دختران، جوانان و همه کسانی که در این مملکت هستند را پیگیری خواهیم کرد.

پزشکیان گفت: ما در مقابل حرف‌های مان در پیشگاه شما، شهدا و خدای شهدا مسئولیم و باید پاسخگو باشیم‌، قول می‌دهم که پاسخگو باشم

وی با بیان اینکه قول می‌دهم ایران ما به جایی برسد که جوانان، دختران و پیران ما حسرت آن طرف خاک را نخورند، گفت: ما می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند نه اینکه حسرت بیگانگان را بخوریم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تلاش کنید مردم پای صندوق های  رای بیایند و کسی با صندوق قهر نکند.

پزشکیان عنوان کرد: کاری خواهیم کرد که ایران ما به جای برسد که جوانان، دختران و زنان به رونق کشور کمک کنند. ما می‌توانیم برای کشور پلی بسازیم که دیگران با حسرت به ما نگاه کنند. من پیگیر مشکلات شما خواهم بود و مطمئن باشید از ظرفیت متخصصین ، کارشناسان و همه ایرانیان برای حل مشکلات کشور استفاده خواهم کرد.

وی یادآور شد: گروهی خیال می‌کنند کشور را می‌توان با ۱۵ درصد مردم اداره کرد، اینها خیال خام است، با یک گروه محدود و دست‌چین شده نمی‌توان کشور را اداره کرد، کشور متعلق به همه مردم آن است، عهد من با شما این است که همه مردم را در اداره کشور دخیل خواهم کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز