خبرگزاری کار ایران

بیانیه حمایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ارومیه در حمایت از پزشکیان

بیانیه حمایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ارومیه در حمایت از پزشکیان
کد خبر : ۱۵۰۰۴۰۷

روابط عمومی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ارومیه در حمایت از پزشکیان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این بیانیه به این شرح است:

بازنشستگان و مستمربگیران و مردم عزیز و بزرگوار کلانشهر ارومیه

همچنان که استحضار دارید مرحله اول چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری با پیشتازی دکتر مسعود پزشکیان به پایان رسید و انتخابات مرحله دوم به روز جمعه‌ی این هفته (۱۵تیرماه) موکول گردید.

گرچه تحلیل نتایج دوره‌ی اول انتخابات در کشور و همچنین استان آذربایجان‌غربی و بررسی دلایل کاهش قابل توجه مشارکت مردم به ویژه جوانان مجال دیگری می‌طلبد اما با این وجود نباید نگرانی عمیق خود از مشارکت پایین مردم در انتخابات را کتمان کنیم.

ما به عنوان اعضای هیات مدیره کانون کارگری بازنشستگان ارومیه با اجماع و به اتفاق آرا تصمیم گرفتیم از کاندیداتوری دکتر پزشکیان در دور دوم هم حمایت کنیم از همان ابتدا هم اعلام کرده بودیم گفتمانی که امروز دکتر پزشکیان منادی و پرچم‌دار آن شده است زمانی می‌تواند به پیروزی در همان مرحله‌ی اول دست یابد که انتخابات با مشارکت بالای مردم همراه باشد.

هیچ تردیدی نیست که فارغ از سلیقه‌های مختلف فکری و سیاسی، صدا و اعتراض بخش قابل توجهی از مردم را که همچنان از مشار کت در انتخابات امتناع می‌کنند، باید شنید و به فوریت حل مسائل و چالش‌های ۶۰ درصد از مردمی که رای نداده‌اند، به ویژه مطالبات نسل جوان و بانوان را در دستور کار قرار داد.

در این مقطع ضمن قدردانی از بازنشستگان و مستمربگیران و حضور مردم عزیز ارومیه و آذربایجان‌غربی که با مشارکت خود در انتخابات برای قوام جمهوریت ایران اسلامی گام برداشتند، تشکر و امتنان خاص خود را از عموم شهروندان و بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی ارجمند در شهرها و روستاهای استان که با رای ۴۵درصدی به دکتر پزشکیان، بر شعارهای ایشان در حوزه‌ی تنش‌زدایی و حل اختلافات داخلی و پرهیز از چنددستگی مهر تایید زدند، اعلام می‌داریم.

خاضعانه از همه‌ی بازنشستگان و مردم استان‌ وشهرستان ارومیه که به دکتر پزشکیان رای داده‌اند می‌خواهیم با روحیه و انگیزه مضاعف و با رای مجدد به ایشان در مرحله دوم، راه ماندگار و ارزشمندی را که شروع کرده‌اند در ۱۵ تیرماه تکمیل نمایند.

ما هیچ تردیدی نداریم که انتخاب دکتر پزشکیان شخصیتی متخصص، متعهد، صادق، پاکدست و توانمند هستند، فضای بهتری برای زیست ایرانیان بخصوص بازنشستگان و کارگران فراهم خواهد کرد و مسیر توسعه‌ و سربلندی ایران اسلامی را بیش از گذشته همواره خواهد نمود.

ما همراه با شما در جمعه‌ی پیش رو و در مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در آزمونی مهم و حیاتی بر سر دوراهی انتخاب قرار داریم:

همچنان که در بیانیه دکتر پزشکیان نیز تاکید شده است، انسجام ملی، وحدت و همبستگی داخلی و تنش‌زدایی مبتنی بر عقلانیت و بر پایه‌ی عزت، حکمت و مصلحت است به دکتر مسعود پزشگیان رای خواهیم داد.

     روابط عمومی کانون کارگری بازنشستگان تامین اجتماعی ارومیه

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز