خبرگزاری کار ایران

خاندوزی خبر داد:

حذف شرط پایان خدمت برای ورود دانشجویان به فضای کسب و کار+ویدیو

کد خبر : ۱۴۸۷۴۷۶

وزیر اقتصاد از حذف شرط پایان خدمت برای دانشجویانی که قصد ورود به فضای کسب و کار را دارند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص مصوبات امروز هیات دولت گفت: در راستای اجرای حکم قانون بهبود محیط کسب و کار را که براساس آن دولت مکلف شده بود که شرایط سخت، دشوار و غیر ضروری را از مجوز های کسب و کاری که مصوبه هیات وزیران داشتند بردارد و کار را برای فعالان و کارآفرینان تسهیل کند اولین مصوبه هیات دولت درمورد حذف شرایط سخت و غیر ضرور پیرامون حذف ۱۵ مورد از شرایط دولت های قبل بود.

وی ادامه داد: ازجمله درمورد مجوز های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بود که حداقل سن حذف شد، حداقل مدرک، سابقه، مساحت دفتر، عبارت محل مناسب و همه عبارت هایی که می‌توانست موانع ذوق و سلیقه ای ایجاد کند حذف شد. همچنین درمورد راهنمای گردشگری یا همان تورلیدر حذف سن و سابقه داشتیم.

خاندوزی تصریح کرد: از همه مهمتر برای دانشجویانی که هنوز سربازی نرفتند و معافیت تحصیلی دارند از این پس خواهند توانست همه مجوز های کسب و کاری که براساس مصوبات پیشین دولت ها نمی‌توانستند این مجوز ها را کسب کنند، لغو شد و این فضا برای دانشجویانی که قصد کار و فعالیت اقتصادی دارند باز شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز