خبرگزاری کار ایران

اسکندری در گفت‌وگو با ایلنا:

قطار وحدت ملی ایستگاه ندارد

قطار وحدت ملی ایستگاه ندارد
کد خبر : ۱۴۸۵۸۴۶

عضو گروه شریان با تاکید بر اینکه قطار وحدت ملی ایستگاه ندارد، گفت: ریل گذاری گام دوم انقلاب اسلامی به سوی قله های پیشرفت ایران است و جریانات سیاسی در سوزنبانی این قطار باید قدر و جایگاه خود را حفظ کنند و عیارشان را روز به روز بالاتر ببرند.

صالح اسکندری فعال سیاسی عضو گروه شریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که انسجام و وحدت ملی با در شرایط فعلی چقدر ضرورت دارد، گفت: مراسم تشییع باشکوه رئیس جمهور و همراهان ایشان در شهرهای مختلف ایران نمایش بزرگ انسجام و وحدت ملی بود که رسانه های بین المللی و افکار عمومی جهان را حیرت زده کرد.

وی افزود: انسجام و وحدت ملی به عنوان یکی از مولفه های اصلی اقتدار کشور در ۴۵ سال گذشته ملت ایران را از گردنه های سختی عبور داده، وحدت ملی یکی از علل موجده و مبقیه انقلاب اسلامی است.

اسکندری با بیان اینکه بعد از مراسم تشییع حضرت امام خمینی (ره) و سردار سلیمانی بدرقه ای که از آقای رئیسی و همراهان صورت گرفت تاکنون از کسی صورت نگرفته است، افزود: مراسم با شکوه تشییع آقای رئیسی محاسبات دشمنان انقلاب را به هم ریخت.

عضو موسس شریان گفت: انشاالله در روزهای باقی مانده تا تشکیل دولت چهاردهم شاهد موجی از تکمیل و آغاز به کار پروژه ها و برنامه هایی باشیم که در دولت سیزدهم آغاز شد تا مردم طعم شیرینی خدمت صادقانه این سال‌ها را بیشتر احساس کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که جریانات سیاسی با در نظر گرفتن شاخص های آیت الله رئیسی و دولتش در روزهای آتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به مردم معرفی کنند. 

اسکندری با بیان اینکه آقای رئیسی شاخص های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی را ارتقا بخشید، گفت: مردم امروز منتظر هستند شخصی با همان تراز آقای رئیسی از هر گرایش سیاسی به ایشان معرفی شود و کسانی که حرف و عملشان یکی نبوده را انتخاب نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه وحدت ملی رمز پیروزی های بزرگ ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: محور انسجام و وحدت ملی پایبندی و باورمندی به اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و چنگ زدن به حبل المتین اسلام، انقلاب و پیروی از ولایت فقیه است و هر کس از این اعتصام خودداری کند و از مردم جدا شود قطعا طعمه گرگ‌هایی خواهد شد که شبانه روز برای زمین زدن این انقلاب و کشور در حال توطئه هستند.

اسکندری با تاکید بر اینکه قطار وحدت ملی ایستگاه ندارد، گفت: ریل گذاری گام دوم انقلاب اسلامی به سوی قله های پیشرفت ایران است و جریانات سیاسی در سوزنبانی این قطار باید قدر و جایگاه خود را حفظ کنند و عیارشان را روز به روز بالاتر ببرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز