خبرگزاری کار ایران

زنگنه:

۸۵ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم از جوانان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۰۳

رییس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس گفت: حدود ۸۵ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم در رده سنی ۳۵ تا ۴۷ سال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن زنگنه رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس در نشست عصر اولین جلسه فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم، گفت: حدود ۸۵ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم در رده سنی ۳۵ تا ۴۷ سال هستند.

وی همچنین گفت: سال گذشته بودجه ۶۰ هزار میلیارد تومانی برای قانون جوانی جمعیت اختصاص پیدا کرد و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورد.

زنگنه در ادامه، گفت: اگر بخواهیم در مجلس تحول ایجاد کنیم، این تحول از مسیر نمایندگان می‌گذرد. نیروی انسانی متخصص در مجلس بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه بر اساس آمار و اطلاعات درباره نمایندگان جدید می‌توان گفت که مجلس آینده نسبت به مجلس فعلی از نظر دانش و تخصص یک مجلس با نمره بالاتر است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مجلس دوازدهم نسبت به مجلس یازدهم جوان‌تر شده است و این موضوع امیدها را بیشتر می‌کند. 

زنگنه تاکید کرد: نکته مهم دیگر آن است که ما باید مصلحت مردم و کشور را بر مصالح حزبی و رفاقت‌های منطقه‌ای و مصلحت‌اندیشی‌ها برای آینده کاری ترجیح دهیم. 

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتماً مجلس باید از دولت حمایت کند و موانع پیش روی دولت را بردارد و چیز بدی نیست که هر مجلسی وظیفه خودش را کمک به دولت بداند اما این به معنای تمجید همیشگی از دولت نیست و اگر در جایی به دولت نقد داشته باشیم، به معنای عدم حمایت از دولت نیست. 

منتخب مجلس دوازدهم گفت:  مجلس یازدهم اصلاح ساختار بودجه را به خوبی انجام داد که از محل شفافیت بودجه شاهد اتفاقات خوبی مانند افزایش رقم یارانه‌ها بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز