خبرگزاری کار ایران

زارع پور:

با افتتاح فیبر نوری قم ۷.۵ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۱۳

وزیر ارتباطات گفت: با این افتتاح امروز، در کل کشور ۷.۵ میلیون خانوار یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفتند و تا آخر سال این عدد به ۱۴ میلیون خانوار می رسد.

به گزارش ایلنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح فیبر نوری منازل و کسب و کارها در استان قم، گفت: یکی از مهمترین پروژه های دولت و وزارت ارتباطات، توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها برای افزایش اینترنت است. بعد از استان گلستان امروز  قم دومین استانی می شود که کل استان تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با این افتتاح امروز، در کل کشور ۷.۵ میلیون خانوار یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر  تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفتند و تا آخر سال این عدد به ۱۴ میلیون خانوار می رسد.

وزیر ارتباطات همچنین عنوان کرد: توسعه شبکه فیبر نوری در ۵۰۰ شهر شروع شده که در  ۱۵۰ شهر پایان رسیده است و تا پایان سال ۷۰ درصد کشور را تحت پوشش فیبر نوری قرار می دهیم.

زارع پور در پایان اظهار داشت: هر کسی در این استان  درخواست این خدمت دهد، سرویس با کیفیت اینترنت را برای او در یک ماه برای او فراهم می کنیم. مردم با استفاده از فیبرنوری، سرعت صد برابری اینترنت را نسبت به شرایط فعلی را تجربه می کنند و به هزار مگابایت بر ثانیه می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز