خبرگزاری کار ایران

درخواست منادی از صحرایی برای توجه به وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۹۰

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

به گزارش ایلنا، متن نامه علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر صحرایی

وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم

احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی‌ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می‌باشد. این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش‌آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی‌ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی آنها، اقدامات موثر کارسازی انجام گردد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز