خبرگزاری کار ایران

فراکسیون اهل سنت مجلس:

«عملیات وعده صادق» مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۶۴۷

فراکسیون اهل سنت مجلس در بیانیه ای اعلام کرد: «عملیات وعده صادق» ضمن آنکه مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان به ویژه مسلمانان را به دنبال داشت در حالی با موفقیت به سرانجام رسید که کشورهای مدعی حقوق بشر، تمام توان پدافندی خود را برای حفاظت از رژیم صهیونیستی به کار گرفتند و در این امر نیز ناکام ماندند.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتلوهمْ یعذّبْهم اللّه بأیْدیکمْ ویخْزهمْ وینْصرْکمْ علیْهمْ ویشْف صدور قوْمٍ مؤْمنین

در پی خطای محاسباتی رژیم جنایتکار صهیونیستی و حمله مستقیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری معظم انقلاب، معادله جدیدی در عرصه بازدارندگی تعریف کرده و ضمن به رخ کشیدن توان نظامی خود، رژیم کودک کش صهیونیستی را مجازات کرد.

«عملیات وعده صادق » ضمن آنکه مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان به ویژه مسلمانان را به دنبال داشت؛ در حالی با موفقیت به سرانجام رسید که کشورهای مدعی حقوق بشر تمام توان پدافندی خود را برای حفاظت از رژیم صهیونیستی بکار گرفتند و در این امر نیز ناکام ماندند.

فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، استمرار پیروزی های جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف را از محضر خداوند متعال مسئلت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز