خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی خبر داد؛

تصویب لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دولت

تصویب لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دولت
کد خبر : ۱۳۵۱۸۷۹

سخنگوی دولت درباره تشکیل وزارت بازرگانی عنوان کرد: دولت هم با تشکیل وزارت بازرگانی و هم سازمان بازرگانی موافق است و با توجه به این ‌که رئیس مجلس مطرح کردند دولت لایحه‌ای را برای تشکیل وزارت بازرگانی دهد، دولت لایحه‌ای را تصویب کرد و به صورت ۲ فوریتی امروز تقدیم مجلس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری جهرمی درباره جلسه امروز هیات دولت گفت: رئیس جمهور تاکید بسیاری به بخش‌های اجرایی در خصوص نکات مهم فرمایشات مقام معظم رهبری داشتند و تاکید کردند با همدلی و هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف دستگاه‌ها عمل شود و مردم این را مشاهده کنند.

سخنگوی دولت ادامه داد: در جلسه امروز وزیر ارتباطات گزارشی درباره اتصال پیام‌رسان‌های داخلی دادند که روز گذشته این اتفاق رخ داد. البته این کار به صورت اختیاری است و با حفظ رمزنگاری و حریم خصوصی این کار صورت خواهد گرفت

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه گزارشی درباره پیشرفت سند بودجه سال ۱۴۰۲ داشتند.

بهادری جهرمی گفت: اصلاح آیین نامه حمایت از نخبگان غیرایرانی رفع ایرادات شد و مقرر شد برخی تسهیلات به  دانشجویان غیرایرانی داده شود. 

وی بیان کرد: هیات وزیران لایحه‌ای را مصوب کرد که نرخ مالیات بر ارزش افزود برای کالاهای پزشکی و اساسی از ۹ به یک درصد برسد.

سخنگوی دولت درباره سازمان بازرگانی عنوان کرد: دولت هم با تشکیل وزارت بازرگانی و هم سازمان بازرگانی موافق است و با توجه به این ‌که رئیس مجلس مطرح کردند دولت لایحه‌ای را برای تشکیل وزارت بازرگانی دهد، دولت لایحه‌ای را تصویب کرد و به صورت ۲ فوریتی امروز تقدیم مجلس خواهد شد.

وی تاکید کرد: تنطیم بازار کفاف نمی‌‌دهد مردم هم رضایت ندارند، دولت با تشکیل سازمان بازرگانی و وزارت بازرگانی موافق است که اختیار در دست مجلس است و امید می‌رود مجلس به صورت فوری بررسی این لایحه را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز