خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه خانه کارگر به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر : ۱۳۲۹۱۷۹

خانه کارگر بمناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: ۲۲ بهمن را به عرصه شکوه و پاسخ همه ملت به آنها که انقلاب را نمی‌خواستند و نمی‌خواهند تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، بیانیه خانه کارگر بمناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

۴۴ سال از آن روزها گذشت . یاد شهیدان ، که یادگاری جاویدان ملت به پا خواسته بودند ، اکنون از همیشه گرامی تر است.  یاد آنهایی که با مشتهای گره کرده در مقابل نظام سلطنتی و نظام موروثی ایستادند ، آنهایی که صدای حاکمیت مردم را در  مقابل حکومت سلطنتی و حامیان آن بوده‌اند گرامی باد . هنوز نیز جهانیان بدانند آنها هنوز بر عهد و پیمان خود استوارند و همچنان ایستاده اند . با تمام ناملایمات و نامهربانی ها برای انقلاب شان و برای امام خمینی عزیز وفادارانه راه درخشان گذشتگان شان را پاس دارند.

۲۲ بهمن یادآور اعتصابات بزرگ کارگران ایران اسلامی در مقابل ظلم و ستم شاهنشاهی بود. باید همه بدانیم کارگران بهای سنگینی برای صیانت از این انقلاب پرداختند. تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید نشان این از خود گذشتگی و استواری بر این ارزش جاویدان است .اعتصابات خصوصاً اعتصابات کارگران نفت، کمر نظام شاهنشاهی را شکست . اگرچه در حد انتظارات هرگز کارگران مورد توجه نبودند ، اما تلاش ها و خدمات مسئولانه آنهایی که در مسیر اعتلا و بهبود شخصیت مادی و معنوی کارگر کوشیدند ، محل احترام است.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همه توان در مراسمات این دهه مبارک فجر شرکت کرده و برنامه های متعددی را در سراسر کشور به اجرا گذاشته است و اینک در روز پایانی همگان را به شرکت در راهپیمایی پر از عظمت ۱۴۰۱ فرامی‌خواند.

۲۲ بهمن را به عرصه شکوه و پاسخ همه ملت به آنها که انقلاب را نمی خواستند و نمی خواهند تبدیل خواهیم کرد.

همگان به ویژه کارگران عزیز و شریف ایران اسلامی و اعضای محترم خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران را به شرکت در این فراخوان بزرگ ملی دعوت می‌نماییم.

زنده‌باد کارگر

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز