خبرگزاری کار ایران

سردار سلیمانی مطرح کرد؛

شعار امسال هفته بسیج؛ «بسیج خدمتگزار ملت ایران»

شعار امسال هفته بسیج؛ «بسیج خدمتگزار ملت ایران»
کد خبر : ۱۲۹۸۲۵۲

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این نشست گفت: از برکات انقلاب تاسیس سازمان بسیج بود که از ۵ آذر ۵۸ توسط امام خمینی تشکیل شد. زمانی که انقلاب در دوران نونهالی خود به سر می‌برد، بسیج عمق دفاعی راهبردی شد و از انقلاب اسلامی در مقابل توطئه دشمنان دفاع و در دوران دفاع مقدس نیز خدمت‌گذاری کرد.

وی افزود: هفته بسیج فرصتی است که از طریق رسانه‌ها هم خدمات بسیج و هم ظرفیت‌های تشکیلات مردم‌پایه بسیج برای ایفای نقش‌های مردم بیان شود و توسعه پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج گفت: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگر ما نیاز داریم، حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه‌های نقش‌آفرینی برای تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی است.

سردار سلیمانی گفت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است.

رئیس سازمان بسیج در نامگذاری روزهای مختلف هفته بسیج ۱۴۰۱ گفت: یکشنبه ۲۹ آبان با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی»، سه شنبه اول آذر با عنوان «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه دوم آذر با عنوان «بسیج مردم سالاری، ایران قوی و مستقل»، پنجشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، جمعه چهارم آذر با عنوان «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» نامگذاری شده است.

وی افزود: بسیج در طول سالیان گذشته خدمت‌گذاری خود را ادامه داد و در دوران ویروس کرونا کمک مومنانه و خیرخواهانه خود را به خانواده‌های نیازمند انجام داد و در طرح سپهبد قاسم سلیمانی و تزریق ویروس کرونا نیروی بسیج نقش‌آفرینی گسترده‌ای انجام داد.

سردار سلیمانی ادامه داد: در هفته بسیج قرار است به توسعه برنامه‌های این نهاد مردمی پرداخته شود. تعدادی از بسیجیان قرار است تجدید میثاقی با آرمان امام خمینی با حضور در مرقد آن امام بزرگوار داشته باشند و در ادامه رزمایش فاطمیون جهادی در شکل گسترده ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین در طول برگزاری هفته بسیج برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، ورزشی، رسانه و فضای مجازی و برنامه حماسه اقتدار برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما باید از مردم قدردانی کنیم که پشتیبان بسیج بودند و از این نهاد مردم‌ساز حمایت کردند. اکنون که شرایط جامعه بعد از بیماری کرونا رضایت‌بخش است در تلاشیم تا خدمتگذاری به مردم را با رویکردهای اجتماعی، فرهنگی و سایر رویکردها ادامه دهیم.

در ادامه برنامه نشست خبری رئیس سازمان بسیج مستضعفین پوستر جشنواره مالک اشتر و پایگاه اسوه بسیج رونمایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز