خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی:

دیدار با دانشجویان ادامه خواهد داشت

دیدار با دانشجویان ادامه خواهد داشت
کد خبر : ۱۲۹۰۳۰۹

سخنگوی دولت تاکید کرد: فضای دانشگاه پرشور است و این دیدارها حتماً ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، علی بهادری جهرمی دوشنبه شب درباره گفت‌وگوی بی واسطه با دانشجویان، گفت: فضای دانشگاه پرشور است و این دیدارها حتماً ادامه دارد. اگرچه برخی از محیط‌های علمی چنین اتفاقاتی را شاهد نبوده است.

وی افزود: برخی از این رفتارها از آنجایی که ضد فرهنگ اصیل کشور ما است خیلی ماندگار نخواهد بود. شاید در دوره‌ای به دلیل نبود گفتگو یا حوادث اخیر و یا فضاسازی‌ها که سعی می‌شود ضدارزش‌ها را در رسانه‌های معاند ترویج کنند که تأثیر موقتی دارد و زودگذر خواهد بود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: ذات دانشگاه گفتمان را می‌پسندد و تبادل نظر و گفتگو دو و چند طرفه حتماً پیروز است نه گفتمانی که درخور شأن دانشگاه نیست.

وی ادامه داد: زمانی که در جلسه دانشجویی حاضر می‌شوم می‌دانم که تصاویر به شکل زنده در بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی پخش می‌شود و خیلی از خبرگزاری‌های داخلی و خارجی زنده تمامی لحظات را پخش می‌کنند. هرگز احساس نکردم سوال یا نکته‌ای درباره دولت و حاکمیت مطرح شود که قابلیت پاسخگویی ندارد. البته برخی از سوالات به قدری ضدارزش و ضد فرهنگ است که حتی نمی‌پسندم از یک انسان بشنوم چه برسد دانشجو.

به گفته بهادری جهرمی، طبیعتاً کسی که حرف زشت می‌زند خودش را زیر سوال می‌رود، امروز برخی از آنها به خبرگزاری‌ها می‌گفتند که تصویرشان را نگیرند و این نشان می‌داد که خودشان هم از کلامی که به کار می‌برند خجالت می‌کشند.

وز گفت: عواقب انجام کار ضدفرهنگی و ضد ارزشی در ذات خودش است. نمی‌خواهم منکر این شوم که باید قواعد و ضوابط دانشگاه هم رعایت شود و ضمانت اجرا داشته باشد چون در مقام پرداختن به این موضوع نیستم بلکه می‌گویم فردی که خودش حرکت ضداخلاقی و ضدفرهنگی انجام می‌دهد و کلامی را بیان می‌کند که در شأن محیط دانشگاه نیست، در درجه اول شأن خودش را زیر سوال برده است و عواقب آن بر تن، جان و روحیه‌اش می‌نشیند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز