خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی:

آیت‌الله ناصری باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلام شدند

آیت‌الله ناصری باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلام شدند
کد خبر : ۱۲۷۰۷۷۰

سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیام تسلیت رحلت حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی، این فقطه عالیقدر را باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلام دانست.

به گزارش ایلنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

فرزندان محترم مرحوم حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی رحمه الله علیه

سلام علیکم

رحلت جانسوز فقیه عالیقدر و عالم عامل، مردم دار و مردم یار، حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری دولت‌آبادی(رحمه الله علیه) موجب تأسف و اندوه عمیق شد.

این عارف واصل و کم نظیر، از پرچمداران اسلام ناب و مفاخر حوزه های علمیه و شیفتگان و ارادتمندان خاص امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عصر حاضر به شمار می رود که عمر پربرکت خود را در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری کرد و با درخشش در قلمرو عرفان و اخلاق اسلامی و تربیت شاگردان پرشمار فرهیخته و متصف به اخلاق نبوی و علوی، باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلامی گردید و آثار ماندگار خود را راهگشای حوزه های علمیه در پاسخ به نیازهای جامعه اسلامی قرار داده است.

این فقیه صمدانی از یاران دلبسته امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که آثار و برکات خدمات مردمی ایشان ماندگار خواهد بود و بسیاری از خادمان نظام اسلامی و ملت ایران از جمله اینجانب از نفس پاک، ادعیه خالصانه و رهنمودهای سازنده آن عالم جلیل القدر بهره مند شده ایم.

اینجانب با تسلیت این ضایعه بزرگ به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت مؤمن و قدرشناس ایران و اصفهان، بیت مکرم ایشان، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه و شاگردان ایشان، برای آن عالم ملکوتی علوّ درجات و رضوان الهی و حشر با پیامبر اعظم و ائمه اطهار علیهم السلام و برای فرزندان عالیقدر و بازماندگان معزز صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز