خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

مردم و نیروهای مسلح دست در دست هم آینده روشنی را برای کشور رقم خواهند زد

مردم و نیروهای مسلح دست در دست هم آینده روشنی را برای کشور رقم خواهند زد
کد خبر : ۱۲۱۲۰۲۳

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاه فرهنگی، رزمی شهدای ارتش در آب تیمور اهواز بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و حضور در جمع زائران راهیان نور وارد استان خوزستان شده بود، از نمایشگاه فرهنگی، رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه آب‌تیمور بازدید و به تمثال شهدای ارتش در این یادمان ادای احترام کرد.

سردار سرلشکر باقری در حاشیه این بازدید گفت: بعد از دو سال که به علت ویروس منحوس کرونا راهیان نور تعطیل بود، اشتیاق فوق‌العاده بالایی از جانب مردم و به خصوص جوانان برای حضور در اینجا دیده می‌شود. آنچه که امروز در یادمان‌های مختلف دفاع مقدس مشاهده کردیم این بود که مردم عزیز علاقه‌مند به جستجو کردن روحیات و واقعیات دفاع مقدس هستند که بدانند چه اتفاقی در جبهه‌ها افتاده است. مردم تأسی می کنند، یاد می گیرند و معنویات آن بر دل و جانشان می‌نشیند.

وی افزود: این فرصت بی‌نظیری است، واقعیات جبهه‌های حق و باطل و یادمان‌های عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی برای مردم و جوانان ما اشتیاق ایجاد کرده است. امیدواریم با کاهش و ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، این نمایشگاه‌ها سال‌های آینده با شور و حال بیشتری برگزار شود و مورد استقبال گسترده‌تری قرار گیرد.

سردار سرلشکر باقری عنوان کرد: امنیتی که نیروهای مسلح برای کشور در دفاع مقدس به ارمغان آورد است، زمینه پیشرفت و آبادانی کشور را فراهم می‌کند. مردم و نیروهای مسلح دست در دست هم ان‌شاءالله آینده روشنی را برای کشور رقم خواهند زد.

گفتنی است؛ در این بازدید، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا و سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سردار سرلشکر باقری را همراهی کردند.

نمایشگاه فرهنگی، رزمی شهدای ارتش در مسیر اهواز به خرمشهر برای بازدید زائران و کاروان‌های راهیان نور برپا شده است

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز