خبرگزاری کار ایران

جزییات چگونگی ویرایش اطلاعات آزمون کادر اداری قوه قضائیه اعلام شد

جزییات چگونگی ویرایش اطلاعات آزمون کادر اداری قوه قضائیه اعلام شد
کد خبر : ۱۲۰۴۲۶۸

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کادر اداری قوه قضاییه ‌می‌رساند، با توجه به پیش بینی سهمیه کارکنان شورای حل اختلاف، مشمولین جهت برخورداری از ظرفیت مذکور فرصت دارند تا در مهلت مقرر نسبت به ویرایش و تغییر شغل و محل انتخابی خود اقدام نمایند.

به گزارش ایلنا، داوطلبان مذکور می‌توانند حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه با مراجعه به پروفایل خود، در صورت داشتن شرایط احراز نسبت به ویرایش شغل و محل مورد تقاضا اقدام نمایند. شایان ذکر است، تغییر محل مورد تقاضا، تا ساعت ۲۳:۰۰ روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه برای همه داوطلبان فعال خواهد بود.

در صورتی که داوطلبی در این مرحله اقدام به تغییر شغل نماید، ملزم به پاسخگویی به سوالات مربوط به شغل جدید بوده و روز آزمون دفترچه سوالات شغل جدید به داوطلب ارائه می‌شود. بنابراین به این دسته از داوطلبان توصیه می شود ویرایش مربوط به این بخش را با دقت بیشتری انجام کنند.

شایان ذکر است، مراتب طی جدول اصلاحی در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ قرار گرفته است.

زمان برگزاری آزمون ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ بوده و کارت ورود به جلسه از صبح روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰ قابل دریافت است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز