خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خبر داد:

حفر طویل‌ترین تونل مهار آب‌های مرزی توسط قرارگاه خاتم / ‌بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای کار را انجام می‌دهیم

کد خبر : ۲۵۵۹۶۱

در بحثمهار آب‌های مرزی که رئیس جمهور تدبیر خوبی اندیشید؛ حجم ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب از مرزها به خارج می‌رود و در خصوص استفاده از این آب‌ها کار خوبی صورت گرفته و طویل‌ترین تونل در این بخش به طول ۴۴ کیلومتر در منطقه غرب ۴۲ کیلومتر حفاری شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: در بحثمهار آب‌های مرزی و استفاده از این آب‌ها کار خوبی صورت گرفته و طویل‌ترین تونل در این بخش به طول ۴۴ کیلومتر در منطقه غرب، ۴۲ کیلومتر حفاری شده است.

به گزارش ایلنا، سردار عبادالله عبداللهی عصر امروز در مراسم افتتاح آزادراه قم گرمسار که با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهار کرد: امروز خوشحال هستیم که با حضور رئیس جمهور بزرگ‌ترین پروژه آزادراهی افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: قرارگاه خاتم در دوران دفاع مقدس مرکز کنترل عملیات‌ها در غرب و جنوب کشور بود و بعد از دوران دفاع مقدس ظرفیت‌های قرارگاه از حیثمهندسی رزمی و نیروی انتظامی بر اساس اقتضای زمان، قرارگاه مسئولیت‌ بخشی از سازندگی کشور را بر عهده گرفت.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم یکی از بازوهای اجرایی و تخصصی در همه دولت‌ها حضور پررنگ داشته است، بیان کرد: قرارگاه بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای کار را انجام داده است و ظرفیتی عظیم در کشور ایجاد شده است و ۱۳۵ هزار نفر نیروی انسانی در حوزه عمرانی و صنعتی کشور در این بخش فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه قم گرمسار با توجه به ظرفیت پروژه‌ای بی‌نظیر بوده است بیان کرد: ۱۵۰ کیلومتر آزادراه، هزار مورد ابنیه، ۱۳ میلیون متر مکعب خاکریزی و ۱.۵ میلیون تن آسفالت در این پروژه اجرا شده و در این پروژه رکورد آسفالت‌ریزی در ۵۰ درجه بالای صفر انجام شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بیان کرد: در بحثمهار آب‌های مرزی که رئیس جمهور تدبیر خوبی اندیشید؛ حجم ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب از مرزها به خارج می‌رود و در خصوص استفاده از این آب‌ها کار خوبی صورت گرفته و طویل‌ترین تونل در این بخش به طول ۴۴ کیلومتر در منطقه غرب ۴۲ کیلومتر حفاری شده است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در پارس جنوبی ۷ میلیارد متر مکعب گاز را تحویل شبکه داده‌ایم و اگر همه فازها تکمیل شود سالانه ۱۷۰ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز