خبرگزاری کار ایران

خانجانی در گفت‌وگو با ایلنا:

درخواست برای ممنوع‌البیانی خاتمی دهن‌کجی به جامعه است

درخواست برای ممنوع‌البیانی خاتمی دهن‌کجی به جامعه است
کد خبر : ۱۸۵۵۷۴

ممکن است بخشی از اصولگرایان یا بخش‌هایی از حاکمیت از آقای خاتمی خوششان نیاید و با نظرات‌شان مخالف باشند ولی ایجاد فضای اختناق و ممنوع‌البیان کردن و ممنوع‌التصویر کردن شخصیتی که جزو محبوب‌ترین اشخاص کشور است، یک خطای فاحش محسوب می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازنندگی تاکید کرد: درخواست برای ممنوع‌البیانی و ممنوع‌التصویری خاتمی دهن‌کنجی به بخش عظیمی از جامعه سیاسی - اجتماعی است و نشان می‌دهد این افراد علاقه‌مند به نظام و انقلاب نیستند.

جهانبخش خانجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص درخواست ۹تن از نمایندگان مجلس برای ممنوع‌البیانی و ممنوع‌التصویری سیدمحمد خاتمی گفت: طرح این مسائل در شرایطی کشور نیاز به آرامش، وحدت و همدلی دارد، به نظرم یک نوع کج‌سلیقگی و بحران‌سازی برای انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه سیدمحمد خاتمی یک چهره ارزشی و اصولگرای واقعی است، اظهار داشت: ممکن است بخشی از اصولگرایان یا بخش‌هایی از حاکمیت از آقای خاتمی خوششان نیاید و با نظرات‌شان مخالف باشند ولی ایجاد فضای اختناق و ممنوع‌البیان کردن و ممنوع‌التصویر کردن شخصیتی که جزو محبوب‌ترین اشخاص کشور است، یک خطای فاحش محسوب می‌شود.

سخنگوی وزارت کشور در دولت اصلاحات ادامه داد: طراحان این تذکر حتی ابتدایی‌ترین مسائل منافع ملی را نیز متوجه نمی‌شوند که امروز چنین صحبت‌هایی را بیان می‌کنند به طوری که حتی اصولگرایانی چون آقای مطهری و مظفر نیز این صحبت‌ها را ناپخته و غلط می‌دانند که ناشی از حقد و کینه تلقی می‌شود.

خانجانی با بیان اینکه طرح چنین مسائل نشاندهنده این است که طراحان تذکر واقع به حقوق شهروندی نیستند، تصریح کرد: این تذکر نشان می‌دهد که این نمایندگان حداقل‌های حقوق شهروندی مردم برایشان بی‌ارزش و فاقد اهمیت است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان خاطرنشان کرد: طرح این مسائل در شرایطی که آقای خاتمی یک چهره معتبر بین‌المللی و شخصیت محبوب ملی است، یک نوع دهن‌کنجی به بخش عظیمی از جامعه سیاسی اجتماعی است و یک نوع التهاب‌آفرینی است و نشان می‌دهد این افراد علاقه‌مند به نظام و انقلاب نیستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز