خبرگزاری کار ایران

رضایی در پاسخ به ایلنا:

بودجه ۹۳ مقاومتی است

بودجه ۹۳ مقاومتی است
کد خبر : ۱۳۴۳۷۸

لایحه بودجه در چارچوب احتیاط و براساس وضعیت فعلی کشور نوشته شده است / مذاکرات هسته‌ای وارد مرحله سختی شده است و باید دوستان مراقبت و پیگیری بیشتری داشته باشند.

دبیر‌مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: بودجه سال آتی یک بودجه مقاومتی است که انتظار می‌رود دولت با شروع اقتصاد مقاومتی بتواند جهشی در تولید ملی و اشتغال ایجادکند.

به گزارش خبرنگارایلنا، محسن رضایی درحاشیه دومین همایش نقش پژوهش در قانون‌گذاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا دولت از شما درخواست کمک کرده است، گفتت: من وظیفه خود می‌دانم که چه دولت درخواست همکاری داشته باشد یا نداشته باشد به دولت کمک کنم، چرا که کمک به دولت و مجلس کمک به ملت ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بحثانتخابات پایان یافته و باید همه افراد با دولت همکاری کنند، اما کسی از من تاکنون کمک نخواسته و‌لی من به آنها کمک خواهم کرد.

رضایی درپاسخ به این سئوال که مهمترین اولویت کاری دولت را چه می‌دانید، اظهار داشت: مهمترین اولویت دولت این است که مذاکرات هسته‌ای وارد مرحله سختی شده است و باید دوستان مراقبت و پیگیری بیشتری داشته باشند، لذا این مراقبت و استفاده از نظرات کارشناسان برای پیشبرد این پروژه ملی مهم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص لایحه بودجه ۹۳ تصریح کرد: بودجه سال آتی یک بودجه مقاومتی است که انتظار می‌رود دولت با شروع اقتصاد مقاومتی بتواند جهشی در تولید ملی و اشتغال ایجادکند.

وی ادامه داد: این لایحه بودجه در چارچوب احتیاط و براساس وضعیت فعلی کشور نوشته شده است، امیدواریم کارشناسان دولت به طرحهای بهتری در جهش تولید ملی و اشتغال توجه کنند و دولت پس از استقرار کامل و جاافتادن بتواند وارد این مرحله شود.

رضایی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگارایلنا، در خصوص اینکه آیا دولت توانسته است در جهت حل مشکلات اقتصادی گام بردارد، گفت: باید به آینده کشور خوش بین بود، اقتصاد تحول بیشتری می طلبد و دولت باید ابتکارات جدیدتری در شرایط تحریم پیشه کند.

وی در خصوص اجرایی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار‌داشت: باید از تجارب گذشته استفاده کرد، این نوع پرداخت پول موجب افزایش نقدینگی می‌شود و شیرینی اول خود را نیز از دست داده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: معتقدم باید به مردم پول نقد داد، اما پول نقدی که موجب اشتغال و تولید ثروت شود، این پول یکبار مصرف است و باعثافزایش تورم می‌شود.

رضایی درپایان در خصوص بحثکاندیداتوری اش در انتخابات مجلس گفت: جای بحث‌های سیاسی در اینجا نیست.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز