خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

مراسم ۲۸ صفر امسال به دلیل همزمانی با تدفین ۵ شهید گمنام اهمیت مضاعفی دارد

کد خبر : ۱۳۲۳۶۳

در چند سال اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مسئولیت برگزاری مراسمی بزرگ و شکوهمند در ۲۸ صفر و گرامیداشت سالروز رحلت پیامبراعظم(ص) را عهده‌دار شده‌اند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: در چند سال اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مسئولیت برگزاری مراسمی بزرگ و شکوهمند در ۲۸ صفر و گرامیداشت سالروز رحلت پیامبراعظم(ص) را عهده‌دار شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اهمیت برگزاری شکوهمند مراسم ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: در چند سال اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مسئولیت برگزاری مراسمی بزرگ و شکوهمند در ۲۸ صفر و گرامیداشت سالروز رحلت پیامبراعظم(ص) را عهده‌دار شده‌اند و در این راستا در هر سال یکی از سازمانهای وابسته متولی اجرای این مراسم با عظمت هستند و در سال ۱۳۹۲ خادمی این برنامه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محول شده است.

وی افزود: مراسم امسال بدلیل همزمانی با آئین تشییع و تدفین ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میدان امام حسین(ع) از اهمیت مضاعفی برخوردار شده است.

شریف با اشاره به زمان و نحوه برگزاری این برنامه‌ها گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده مقرر گردیده است آیین تشییع پیکر مطهر شهدا ساعت ۸/۳۰ صبح از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان ولی عصر(عج) آغاز و با حضور امت حزب الله و عزاداران به سمت میدان امام حسین(ع) آغاز شود.

وی افزود: در ساعت۹/۳۰ صبح نیز پس از رسیدن کاروان تشییع کنندگان پیکر مطهر شهدا به میدان امام حسین(ع) مراسم تدفین شهدا و سپس عزاداری بزرگ عزاداران نبوی با حضور هیأت‌های مذهبی، دستجات عزاداری و آحاد مردم شریف تهران آغاز شود.

شریف با اشاره به اینکه مسئولیت اجرایی این برنامه ها را سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عهده دار شده است، خاطرنشان کرد: مراسم بزرگ عزاداران نبوی در تهران با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه از اقشار و آحاد ملت ایران دعوت کرد با حضور پر شور و گسترده خود در این مراسم عمق ارادت و تکریم خود نسبت به پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت را به نمایش بگذارند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز