بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران:
بعضی از محصولات طبی تبلیغ شده در صدا وسیما مورد تایید سازمان پزشکی نیست

بعضی از تشکها یا از کفشها به این عنوان که این محصولات طبی هستند در صداوسیما تبلیغ میشود و یک سری خصوصیات و مزیتهایی را برای آن بر میشمارند که این مزیتها و خصوصیات واقعی نیست.
بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: بعضا دیده میشود بعضی از تشکها یا بعضی از کفشها و محصولاتی از این دست به این عنوان که این محصولات طبی هستند در صداوسیما تبلیغ میشود و یک سری خصوصیات و مزیتهایی را برای آن بر میشمارند که این مزیتها و خصوصیات واقعی نیست.
احمد موذنزاده در گفتوگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با تبلیغ برخی وسایل ورزشی و بهداشتی در صدا و سیما بابیان اینکه این وسایل مورد تایید نظام سازمان پزشکی نیست، اظهار داشت: این مسئله نیازمند یک سیاست گذاری است که بر این اساس شورای عالی سلامت باید در صدا و سیما این موارد را بررسی و اظهار نظر کند.
بازرس هیات مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران خاطر نشان کرد: متاسفانه مواردی نیز پیشتر در خصوص این گونه وسایل پیش آمده که بحثکرم حلزون نمونه عینی آن است.
موذنزاده تصریح کرد: دراین موارد ضروری است صدا وسیما تعامل بیشتری هم با سازمان نظام پزشکی وهم با انجمنهای فیزیوتراپی داشته باشد و انجمن فیزیوتراپی نیز دراین موارد آمادگی خود را اعلام میکند که وسایل ورزشی وانواع و اقسام وسایل کمکی که ممکن است برای بیماران یا حتی افراد سالم استفاده شود معرفی گردد.