خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگو با یکی از کارکنان سالن تطهیر بهشت‌زهرا؛

کار در اینجا هیچوقت عادی نمی‌شود/مدام به مرگ فکر می‌کنیم

کار در اینجا هیچوقت عادی نمی‌شود/مدام به مرگ فکر می‌کنیم
کد خبر : ۶۰۸۹۵۰

یکی از کارکنان سالن تطهیر بهشت‌زهرا در گفتگویی کوتاه از شرایط کار در سالن تطهیر و مشکلات آن می‌گوید.

کانال رسمی روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) گفتگوی جالبی با یکی از  کارکنان سالن تطهیر بهشت‌زهرا  منتشر کرده است. در این مصاحبه این کارگر جوان از شرایط سخت کار در سالن تطهیر گفته و اینکه هیچ وقت این کار براش عادی نخواد شد.

در این گفتگو آمده است:"متولد 1363، اصالتاً جنوبی ولی الان ساکن تهرانم. دیپلم سیالات مکانیک حالا دانشجوی کارشناسی هستم. در رشته فیزیک ورزش بدنسازی مشغول فعالیتم. از سال 91 به واسطه‌ی یکی از دوستانم در بهشت زهرا(س) مشغول به کارم. اول جزءِ انتظامات محوطه عروجیان بودم بعد که برای سالن‌های تطهیر نیرو خواستند، اعلام آمادگی کردم و بعد از  گذراندن مراحلی وارد سالن های تطهیر شدم.

  •  از کار تو سالن تطهیر، حال و هوای همکارا برام بگو

اول سال نو را به شما و تمام همکارانم در سازمان تبریک می‌گم، البته این کار نسبت به بقیه فعالیت‌ها که حس عادی شدن برای همه داره، هیچوقت عادی نمیشه نه برای من و نه برای بقیه همکارام.

مثلا وقتی یک صحنه تصادف می‌بینیم تا دو سه روز تو ذهن می‌مونه، بهم می‌ریزی، وای به حال صحنه‌هایی که ما داخل سالن می‌بینیم. هرچی این صحنه‌ها بیشتر باشه به مرگ هم بیشتر فکر می‌کنم باعث میشه همیشه یاد خدا باشم و به طور خلاصه بگم حال و هوای فضای سالن تطهیر را معنوی تر می‌کنه.

  • یک خاطره که فکر می‌کنی برامون جالبه

چند وقت پیش برای یکی از اقوام که نوزاد شو از دست داده بود رفتیم قطعه فرشتگان بعد تسلیت مزار کناریش توجهم رو جلب کرد کمی فکر کردم اسمش برام آشنا بود بعد متوجه شدم چند روز پیش همین کودک که الان بالا سر مزارش هستم رو خودم تطهیر کردم، واسم جالب و ناراحت کننده بود.

  •  حرف آخر، اگر حرفی با مدیر عامل داری، بگو

خب اول تشکر می‌کنم بخاطر توجه به ما، بنا به سختی کار ما خیلی به من و همکارانم داخل سالن‌های تطهیر رسیدگی می‌شود اما چطور بگم باز هرچی برای این بچه‌ها انجام بدن کمه، واقعا کار طاقت فرسایی هست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز