شماره چهارم ماهنامه فرهنگی و هنری چهار گوش منتشر شد
به مناسبت برگزاری پنجمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی، چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری چهارگوش به مدیر مسئولی علی شوقیبنام منتشر شد.
با توجه به گستردگی روزافزون رسانههای اجتماعی و نقش تاثیرگذار آنها در تعاملات اجتماعی و اقتصادی جامعه، در این شماره از ماهنامه چهار گوش با انتشار مطالبی متنوع در حوزه رسانههای اجتماعی نسبت به تشریح کارکردهای متنوع این رسانهها در بخشهایی همچون تبلیغات، جذب و اقناع مخاطب، بازاریابی محتوا و... اقدام شده است.
عناوین مطالب این شماره چنین است؛
رسانههای اجتماعی و از بین رفتن مرزبندی روابطعمومی و تبلیغات نوشته علی شوقیبنام
روابطعمومی محتوامحور و حرفهایگرایی نوشته سیّدغلامرضا کاظمیدینان
ایجاد الگوهای نوین ارتباطی در رسانه اجتماعی نوشته بهزادحسین عباسی
آیندۀ تبلیغات در رسانههای اجتماعی نوشته محمود دهقان طرزجانی
آموزش؛ مسیر مصونیت در برابر گزندهای مجازی نوشته امیرعباس تقیپور
خلق ارزش در بازاریابی محتوا در رسانههای اجتماعی نوشته حمید شکریخانقاه
رسانههای اجتماعی نوشته محمدرضا بستانی
روابطعمومی و تحول با رسانههای اجتماعی نوشته داود زارعیان
سکوی برند آنِ روابطعمومی حرفهایگرا نوشته ناصر رزاقمنش
دگـردیسی در ارتباطات عامل تحول در صنعت بانکداری نوشته ابراهیم کاظمپور
رسانههای اجتماعی؛ بایدها و نبــایدها نوشته مصطفی گودآسیایی
نقش روابطعمومی در دستیابی به اهداف بازاریابی سازمان نوشته بهنام تقیپور
همسوسازی مخاطب در رسانههای اجتماعی نوشته علی جهانی
چالشهای حرفهایگرایی در روابطعمومی نوشته ابراهیم رستمیانمقدم
حرفهایگرایی در روابطعمومی اثرگذاری و اثرپذیری در رسانههای اجتماعی نوشته علی مصریان
نکاتی مهم در بازاریابی ویدیویی
روابطعمومی ارتباطی دوسویه در فرایند پیامرسانی نوشته حمیدرضا عظیمی
فواید رسانههای اجتماعی و گوشیهای هوشمند یا مخاطرات ناشی از دخالت فناوری در روابط عاطفی همسران؟ نوشته سیدحسن سیدموسوی
نقش رسانههای اجتماعی در بـازاریــابی
ده قانون بازاریابی محتوا و رسانههای اجتماعی
رفتارشناسی مخاطب در رسانههای اجتماعی نوشته آرش ظفری
تاثیر رسانههای اجتماعی بر آیندۀ تبلیغات نوشته مهدی محمدی
آیندۀ کسبوکارهای اینترنتی
بازاریابی مؤثر در رسانههای اجتماعی نوشته سیدحجت هاشمی یرکی
رسانههای اجتماعی و آینده تبلیغات نوشته مریم سلیمی
نیاز شبکه اجتماعی به اعتماد اجتماعی نوشته مجتبی نظری
بازاریـابی رسانههای اجتماعی چیست؟
خلق ارزش برای مشتریان هدف از طریق بازاریابی محتوا نوشته کیانوش رضائی
معرفی اعضای تجارت موبایلی m-commerce در صنعت بیمه نوشته مهدی گودآسیایی
بازاریابی شبکهای و چالشهای پیشرو
نقش رسانههای اجتماعی در شیوههای نوین تبلیغات نوشته سمیه محمدی