خبرگزاری کار ایران

دستورالعمل یکی از ورسانه‌ها به خبرنگارانش برای مصاحبه گرفتن علیه خاتمی

کد خبر : ۲۰۴۹۱۳

در یکی از این رسانه‌ها دستورالعملی از سوی مدیر این رسانه به خبرنگارانش ابلاغ شد که علیه اقدام اخیر سید محمد خانی در نوشتن نامه به رهبری مصاحبه‌هایی با اصولگرایان گرفته شود اما هنگامی که خبرنگاران این رسانه وابسته به صدا و سیما با برخی از فعالان اصولگرا تماس گرفتند با نهیب آنها رو شدند.

اقدام اخیر حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی در نوشتن نامه‌ای به رهبر انقلاب و آرزوی سلامتی برای ایشان موجب خشم اقتدارگرایانی شد که خواستار تک صدایی در جامعه و انحصار رهبری برای یک جریان خاص یودند.

امید نوشت، در همین راستا برخی رسانه‌های وابسته به این جریان در چند روز اخیر تمام تلاش خود را برای اهداف ناصواب خود به کار بستند که البته توفیقی به دست نیاوردند.

در یکی از این رسانه‌ها که وابسته به صدا و سیما است دستورالعملی از سوی مدیر این رسانه به خبرنگارانش ابلاغ شد که علیه اقدام اخیر سید محمد خانی در نوشتن نامه به رهبری مصاحبه‌هایی با اصولگرایان گرفته شود اما هنگامی که خبرنگاران این رسانه وابسته به صدا و سیما با برخی از فعالان اصولگرا تماس گرفتند با نهیب آنها رو شدند که چرا در پی اینگونه اقدامات تنش زا هستند.

آنها ضمن تایید اقدام اخیرسید محمد خاتمی از مصاحبه با این رسانه وابسته به صدا و سیما خوددداری کردند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز