خبرگزاری کار ایران

اسرائیل نفوذی و جاسوس ندارد، اگر داشت از حمله دیشب غافلگیر نمی شد

اسرائیل نفوذی و جاسوس ندارد، اگر داشت از حمله دیشب غافلگیر نمی شد
کد خبر : ۱۵۳۷۸۲۲

سردار علیرضا افشار، رئیس اندیشکده جنگ نرم پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در گفتگو با پشت پرده در خصوص عملیات شب گذشته ایران علیه اسرائیل گفت:

تبریک می گوییم به عزیزان هوافضای سپاه و همه مجموعه نیروهای مسلح  که این فرصت را برای ملت ایجاد کردند که با یک روحیه بالاتر و نشاطی در صحنه ارزش‌ها و انقلابشان باشند و برای پاسخ به تجاوزات دشمن و بازدارندگی برای تهدیدات آن ، اقدام قاطعی را بر عمل آوردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: من یک توضیحی بدهم این سئوال در ذهن مردم شاید باشد که چرا این اقدام زودتر اتفاق نیافتاد به هرحال موازین اخلاقی و انسانی در جمهوری اسلامی ایران به شدت رعایت می شود و ما مثل دشمن نیستیم که هیچ مرزی برای جنایات خود نمی شناسند و مباحث اخلاقی و موازین انسانی و حقوق بشر را زیر پا می گذارد و این را همه دنیا می دانند ما مثل آنها نیستیم. ما وقتی متوجه شدیم که آمریکا و همپیمانان اصرار دارند که جمهوری اسلامی پاسخ این جنایت را ندهند تا مقدمات آتش بس را اعلام کنند خوب تامل کردیم و یکی از دلایلی که تاخیر شد این بود. ولی وقتی  دیدیم که اینها بر خلاف وعده هایشان عمل می کنند و رژیم صهیونیستی جنایات را به جنوب لبنان توسعه داد و حمله به ضایحه منجر به شهادت حسن نصرالله و همراهشان شد معلوم شد دروغ گفتند وحجت بر ما تمام شد و حمله را آغاز کردیم.

سردار افشار ادامه داد: مسئله دوم بحث غافلگیری این حمله بود و اینکه ۹۰ درصد موشک ها به هدف خوردند این توفیق بسیار بزرگی بود، عزیزان هوافضا سپاه و نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی برایشان این رویداد جالب و خوشحال کننده بود. به هر حال دشمن امکانات وسیعی دارد و بحث اسرائیل نیست آمریکا و بعضی از کشورها به این رژیم برای پدافند هوایی کمک می کنند، حتی در دریای مدیترانه نیروهای آمریکایی برای استفاده از موشک های پدافند هوایی حضور داشتند واینها هیچ کدام نتوانستند جلوی موشک های ایرانی را بگیرند. این حمله ضرب شصت محکمی به آنها نشان داد.

فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج در پاسخ به این سئوال که گفته می شود اسراییل قصد صدمه به زیرساخت ها و تاسیسات هسته ایران را دارد ،تصریح کرد: اولتیماتوم داده شده و در این صورت پاسخ دندان شکنی داده خواهد شد تا حدودی این بازدارنده است و اگر هم حمله بکند قطعا پاسخ داده خواهد شد. به آمریکا و کشورهای اروپایی هم گفته شده  اگر از رژیم صهیونسیتی برای تجاوزات بعدی حمایت بکنند منافع آنها در منطقه که کم نیست به خطر می افتد و آنها متوجه این مسئله هستند که شیشه عمر آنها در منطقه خاورمیانه است و حوادث در این اینجا بیافتد خیلی وسیع و گسترده تر است و لذا این اتمام حجت ها را کردیم و در عین حال آماده هستیم که اگر خطایی از سوی رژیم صهیونستی سر بزند قاطعانه جواب  دهیم.

رئیس سابق دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سئوال هم که آیا آماری از تلفات از اسرائیل دارند، افزود: نه آماری نداریم و رژیم صهیونسیتی به شدت از دادن آمار خودداری می کنند و حتی اصل خوردن موشک ها را منکر می شوند و مردمشان  را گول می زنند. در عین حال  فیلم های که مردم ساکن در تل آویو فرستادن مشت آنها را باز کرد و نشان داد حجم آتش موشک ها ایران چقدر وسیع و گسترده بود.

مشاور سابق رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پایان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اصولا در فضاسازی رسانه ای و دلهره و تبلیغات در کشور و جامعه هدف خیلی تلاش و هزینه های سنگینی می کنند نه فقط در مورد گنبد آهنین در مورد نفوذ و جاسوسی  هم همین طور است. اینکه می گویند ما همه اطلاعات را داریم  و یا هر جا را بخواهیم راحت می زنیم اینها چیزی هست که می خواهند القا کنند غافلگیری که دیشب اتفاق افتاد نشان داد آنها نفوذ و جاسوسی ندارند و نتوانستند حمله رزمنده های ما را پیش بینی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز