خبرگزاری کار ایران

نیکرانی‌ها یک سرو گردن بالاتر از میانگین کل صنعت در خدمات پس از فروش

نیکرانی‌ها یک سرو گردن بالاتر از میانگین کل صنعت در خدمات پس از فروش
کد خبر : ۱۵۰۰۳۰۵

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نتایج کیفی خدمات پس از فروش صنعت موتور سیکلت را منتشر کرد که در آن شرکت نیکران موتور با اقتدار در تمامی شاخص ها با اختلاف چشمگیری از میانگین صنعت موفق به اخد رتبه اول در بین 42 شرکت تولید کننده و عرضه کننده موتورسیکلت در کشور شده است. نتایجی که بسیاری انتظار آن را از یک شرکت موتورسیکلتی نداشتند اما گویا نیکرانی‌ها در تلاش برای رقم زدن اتفاقات بزرگی در صنعت موتورسیکلت به عنوان یک شرکت پیشتاز هستند.

لازم به ذکر است که نیکران بر اخذ رتبه ممتاز به عنوان اولین شرکت خصوصی در صنعت وسایل نقلیه (سبک و سنگین و موتورسیکلت) تقریبا فقط یک امتیاز نیاز داشت تا  اولین شرکت خصوصی ممتاز در زمینه خدمات پس از فروش قرار بگیرد. این رتبه در حال حاضر فقط در اختیار ساپکو  و سایپا یدک است.

نیکرانی‌ها یک سرو گردن بالاتر از میانگین کل صنعت در خدمات پس از فروش

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز