خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

فال حافظ متولدین هر ماه - پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳
کد خبر : ۱۴۹۸۳۹۷

فروردین

امروز حس آرامشی در شما وجود دارد و احساستان ثابت است که فرصتی را برای شنیدن ندای قلبتان فراهم می‌کند. در کنار کسی که دوستش دارید، می‌توانید برای آینده خود و رابطه‌تان برنامه‌ریزی کنید. بلندپرواز باشید و اجازه ندهید چیزی مانع شما شود. این روزها می توانند زمینه ساز تصمیم گیری های مهم در رابطه شما و جدی شدن آن باشند. اگر مجرد هستید، به دنبال راه‌هایی برای جلب توجه کسانی که دوستشان دارید باشید. مطمئناً نتیجه‌ فراتر از انتظار شما خواهد بود. این روزها غرق در رؤیای آینده‌ای ایده‌آل هستید، اما مراقب باشید که این خیال‌پردازی‌ها  دیگران را گیج نکند. قبل از هر اقدامی، در شرایط فعلی خود به ثبات و آرامش برسید.  با تقویت یکی از توانایی‌هایتان و گرفتن از دیگران، می‌توانید آینده ای بهتر را برای خود رقم بزنید.

اردیبهشت

امروز در مورد احساس خود، بیشتر احتیاط می کنید. شاید در فکر جدی شدن و تمرکز بیشتر بر کار و زندگی خود هستید. این ایده می تواند بسیار مفید باشد. گاه منطقی عمل کردن و کمی فاصله گرفتن از عاطفه، به نفع شما و روابطتان خواهد بود، به خصوص رابطه با شخصی مهم و عزیز. سعی کنید بیشتر شنونده باشید تا گوینده. امروز روز شکوفایی خلاقیت شماست. قدرت تخیلتان در بالاترین سطح خود قرار دارد و می‌توانید با استفاده از ایده‌های ناب خود، به رویایی‌هایی که تا به حال غیرممکن به نظر می‌رسیدند، برسید. کمی صبر کنید، اتفاقات جالبی در انتظار شماست. با صداقت، اعتماد و صمیمیت در روابط با دیگران بیشتر می‌شود. درست مثل ریشه‌های یک درخت که با آب سیراب می‌شوند، روابط هم قوی‌تر و قوی‌تر خواهند شد.

خرداد

امروز در دوراهی عقل و احساس گرفتار شده‌اید. گویی ترس بر ذهنتان سایه افکنده و شما را در انتخاب راه درست سردرگم کرده است. از یک سو، میل به برنامه‌ریزی و حرکت منطقی به سوی هدف دارید و از سوی دیگر، ندای قلبتان شما را به دنیای خیال و رویاها می برد. اما حقیقت این است که صدای قلبتان، نغمه‌ اصیل وجود شماست و نباید آن را نادیده بگیرید. حتی اگر عقلتان حکم دیگری می‌کند، راهی برای حفظ تعادل بین این دو نیرو و یافتن مسیر درست وجود دارد. از تغییر روش و امتحان ایده‌های جدید نترسید. اگر تنهایی احساس ضعف می‌کنید، از یاری و همفکری دوستان خود بهره ببرید. به یاد داشته باشید که دروغ، حتی اگر کوچک و مصلحت‌آمیز به نظر برسد، می‌تواند فاجعه‌ای به بار آورد. پس با صداقت و شجاعت گام بردارید و مسیر زندگی خود را بر پایه عقل و احساس بنا کنید.

تیر

امروز فرصتی طلایی برای رهایی از روزمرگی و غرق شدن در دنیای دلخواهتان است. با انجام سریع کارها، می توانید بعد از ظهر حسابی تفریح کنید و ساعات خوشی داشته باشید. امروز بهترین فرصت برای دیدار با یار است.  حس و عشق خود را به زیباترین شکل ممکن به او نشان دهید. این دیدار، نقطه عطفی در رابطه شما خواهد بود و پنجره ای جدید به سوی تحولات شیرین خواهد گشود. امروز، نوبت خلاقیت و نوآوری است. به ندای درونی خود گوش فرا داده و اجازه دهید قدرت تخیلتان شما را به سوی ایده‌های ناب رهنمون کند. استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنید و ایده های هنری تان را عملی کنید. خواسته‌هایتان در دسترس شماست، اما مراقب غرور و خودستایی باشید. زیاده‌روی در هر امری می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد. پس امروز را غنیمت بشمارید و در کنار عشق و خلاقیت از لحظه‌ها لذت ببرید.

مرداد

امروز، روز گفتگو و بیان احساسات است. اکنون ثبات احساسی شما، فرصتی عالی فراهم کرده تا احساسات تان را با اطرافیانتان در میان بگذارید و از دریچه‌ی دیدن آنها به دنیا نگاه کنید. آموخته های امروز، گنجینه های ارزشمند برای آینده شما خواهد بود. حد میان منطق و احساس را حفظ کنید. واقعیت ها را ببینید، اما به ندای قلبتان نیز گوش دهید. اجازه دهید خلاقیتتان راه‌های نو و فرصت‌های را پیش روی شما بگذارد. با اعتماد به غریزه و احساسات تان، به سوی مسیر درست هدایت خواهید شد. با گذر زمان، به درک عمیق‌تری از اخلاق و رفتار خود دست یافته و چالش‌ها را پشت سر گذاشته اید. از نرسیدن به هدف نهایی خود ناامید نشوید. خودخواهی را کنار گذاشته و با در نظر گرفتن نقاط ضعف و کاستی‌هایتان، به دنبال راه‌های جدید و خلاقانه باشید. به یاد داشته باشید که هر قدمی که در مسیر خود برمی‌دارید، شما را به هدف نهایی نزدیک تر می‌کند. پس با شجاعت و صداقت، به مسیر خود ادامه دهید و از تجربیات و آموخته های امروزتان به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به آرزوهایتان استفاده کنید.

شهریور

امروز گویی بخت با شما یار نیست و همه چیز خلاف میل شما پیش می‌رود. شاید تلاش برای وانمود کردن چیزی که نیستید شما را آشفته و ناامید کرده است. اگر برنامه هایتان پیش نمی رود، سخت نگیرید.  کمی صبر و حوصله به خرج دهید. با خودتان رو راست شده و مسیر واقعی زندگی خود را پیدا کنید. یک فنجان چای بنوشید، نفسی بگیرید و با ذهنی آرام و منطقی به مسائل فکر کنید. رها شدن از استرس و نگرانی، انرژی شما را برای حل مشکلات و ادامه مسیرتان باز می‌گرداند. شما در زمان مشاجرات و اختلافات، نقش آرامش‌بخش و صلح‌طلب را دارید. این روزها شور و نشاط در وجودتان موج می‌زند. صبر پیشه کنید و زمان مناسب برای بیان حقایق را انتخاب کنید. به زودی خبر خوشی در زندگی عاطفی شما رقم خواهد خورد که همسرتان را غرق در شادی و شعف خواهد کرد.

مهر

امروز فرصتی طلایی است که از لحظه لحظه عمر لذت ببرید. بابت آنچه دارید شکرگزار باشید و از خداوند قدردانی کنید. نگاهی به مسیری که طی کرده اید بیندازید و به موفقیت‌هایتان افتخار کنید. با خیالی آسوده، مشکلات زندگی را برای لحظاتی رها کنید و استراحت کنید. شما برای دستیابی به اهداف تان بسیار تلاش کرده اید، پس چه زمانی بهتر از امروز برای لذت بردن از زندگی؟ وقت با ارزشتان را با عزیزانتان بگذرانید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. در حال حاضر، ثبات در شغل و شرایط فعلی به نفع شماست. از ایجاد تنش و بحث با اعضای خانواده خودداری کنید، زیرا این امر جز پشیمانی و دلخوری نتیجه‌ای را در بر نخواهد داشت. شاید کار و جا به جایی‌ها شما را فرسوده کرده باشد، اما با کمی استراحت و تفریح می‌توانید انرژی لازم برای ادامه مسیر را به دست آورید. به یاد داشته باشید که حل برخی از مشکلات زمان‌بر است و صبر و شکیبایی کلید عبور از این چالش‌هاست.

آبان

امروز گویی در گردابی از نگرانی و بلاتکلیفی گرفتار شده‌اید. به هر سو که می‌نگرید، راهی ناهموار است و هیچ مسیری به اندازه کافی روشن و مطمئن به نظر نمی‌رسد. گویی نیرویی ناشناخته شما را به حرکت و جستجوی مداوم وادار می‌کند، در حالی که شما از هدف نهایی بی‌اطلاع هستید. به خودتان فرصتی برای رهایی از این آشفتگی ذهنی بدهید. با قدم زدن در دل طبیعت، به سفری بی‌هدف و بدون مقصد بپردازید. هوای تازه و نسیم خنک، طراوت و آرامش را به روح و جانتان هدیه داده و افکار پریشان را از ذهنتان دور خواهد کرد. وقتی به آرامش رسیدید، قادر خواهید بود با دیدی روشن‌تر به مسیر پیش روی خود نگاه کنید و با شجاعت و اطمینان خاطر، در راه رسیدن به آرزوهایتان گام بردارید. ترس از قضاوت دیگران و عدم پذیرش خود واقعی تان، مانعی بر سر راه صداقت شماست. با وجود اطمینان از توانایی‌های خود، در تصمیم گیری‌های مهم عجله نکنید. صبر و حوصله به خرج بدهید، جوانب مختلف را به دقت بررسی کنید و سپس با قاطعیت مسیر آینده خود را انتخاب کنید.

آذر

امروز فرصتی طلایی برای شماست تا با رفتار منطقی و صحیح کسانی را که دوست دارید به طرف خود جذب کنید. صبح، با عزمی راسخ، به سراغ انجام کارهای ضروری بروید. البته امروز زمان مناسبی برای انجام فعالیت های ذهنی پیچیده نیست. به جای تمرکز بر کارهای فکری، به انجام کارهای بپردازید که نیازمند تحرک و فعالیت بدنی هستند. پس از انجام وظایف خود، زمانی را به خودتان و عزیزانتان اختصاص دهید. از بودن در کنار آنها لذت ببرید و لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را رقم بزنید. امروز احساسات خود را درک می کنید و به وضوح می دانید که چه می خواهید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و اجازه دهید که شما را به سوی مسیر درست هدایت کند. از روزمرگی و یکنواختی زندگی رها شوید. احتمال دارد سفری کوتاه در پیش داشته باشید. برای کاری که نتیجه‌ای ندارد، وقت و انرژی خود را صرف نکنید. در تصمیمات خود تجدید نظر کنید.

دی

امروز به خودتان استراحت بدهید و کمی درون گرا شوید. سکوت و آرامش، فرصتی مناسب برای خودشناسی و بازنگری در افکار و احساسات است. با ذهنی آرام و بدون دغدغه، به تماشای دنیای اطرافتان بنشینید و از زیبایی‌ها و تجربیات جدید استقبال کنید. از عجله و شتابزدگی دوری کنید و اجازه دهید تا انرژی درونی شما را به سوی آرامش و مسیر هدایت کند. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و به احساسات خود آزادی عمل بدهید. با اعتماد به غرایزتان، می‌توانید بهتر با فرد مورد علاقه‌تان ارتباط برقرار کرده و احساس واقعی و حرف دل خودتان را به او بگویید. موضوعی که ذهن تان را مشغول کرده، پیچیده نیست،  از بزرگنمایی و اضطراب بیهوده خودداری کنید، بگذارید خود به خود حل شود. از خودمحوری دوری کنید و به نیازها و احساسات دیگران نیز توجه داشته باشید تا حمایت آنها را از دست ندهید. در حال حاضر اولویت‌ شما باید بر روی مسائل و مسئولیت‌های شغلی باشد. توجه به این اولویت‌ها، مسیر شما را برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت هموارتر خواهد کرد.

بهمن

امروز، توجه تان را بر روی مسائل خانوادگی معطوف کنید. عشق و علاقه قلبی خود به عزیزان تان را به زبان بیاورید و پیوند عاطفی بین خود و آنها را عمیق‌تر کنید. به آنها نشان دهید چقدر برایتان مهم هستند و بگویید که دوست شان دارید.  دوست شان دارید. اگر امروز انرژی تان کاهش یافته، از خودتان انتظار بیش از حد نداشته باشید و از انجام کارهای سنگین و طاقت فرسا خودداری کنید. امروز فرصتی مناسب برای لذت بردن از زندگی و داشته‌هایتان است. استراحت کنید، از تفریحات مورد علاقه خود لذت ببرید و بخشی از پس‌اندازتان را برای شاد کردن خودتان هزینه کنید. پنهان کاری اطرافیانتان شما را آشفته کرده است. نگران نباشید، صبر کنید و به زودی شاهد باشید که همه چیز به نفع شما رقم خواهد خورد. از فریب دادن خود و نادیده گرفتن واقعیت ها دست بردارید. با شجاعت به ترس‌هایتان نگاه کنید و در جهت رفع آنها قدم بردارید. ابتکار عمل را در دست بگیرید و خودتان اشتباهات و نواقص خود را برطرف کنید. منتظر کمک دیگران نمانید و با اتکا به تجربه‌هایتان، مسیر پیشرفت خود را هموار کنید.

اسفند

امروز در رابطه عاطفی خود با فرد مورد علاقه‌تان دچار نگرانی و دودلی هستید. از یک طرف، برخی از دوستان و اطرافیانتان شما را به نزدیک تر شدن به او و جدی‌تر کردن رابطه تان سوق می دهند و از طرف دیگر، شما می خواهید که در این زمینه محتاط باشید و اجازه دهید رابطه تان به طور طبیعی پیش برود. در برداشتن قدم های بعدی عجله نکنید، بسیار مهم هستند پس امروز فقط فکر کنید و تصمیم گیری نهایی را به روز دیگری موکول کنید. با حمایت و پشتیبانی خانواده می‌توانید در کاری به موفقیت‌ برسید. مطمئن باشید که با تلاش و پشتکار، می‌توانید بر چالش‌های پیش رو غلبه کنید. کنجکاو شده اید که از راز یکی از دوستانتان سر در آورید. ایده‌ای غیرعملی به ذهنتان خطور کرده است که میل به اجرای آن دارید. به یاد داشته باشید که کنجکاوی بیش از حد و کنترل امور دیگران می تواند به شما آسیب برساند. قبل از هر اقدامی، به عواقب آن توجه کنید و از تصمیمات منطقی خودداری کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز