خبرگزاری کار ایران

جنون خرید به صفحات اینستاگرامی رسید/ اینفلوئنسرها چطور تب خرید را بالا بردند؟

جنون خرید به صفحات اینستاگرامی رسید/ اینفلوئنسرها چطور تب خرید را بالا بردند؟
کد خبر : ۱۴۹۶۷۶۰

صفحات مجازی به‌خصوص اینستاگرام تبدیل به فروشگاه بزرگ و در دسترس شده‌ که فاصله آدم‌ها با آن فقط وصل شدن به اینترنت است؛ فروشگاه‌های مجازی که ته ندارند و بسیاری وقت و پول خود را ناخواسته در آن هدر می‌دهند. مخاطبانی که ساعت‌های زیاد، فقط برای سرگرمی در صفحات لباس، کفش، کیف و لوازم خانه و... می‌گردند.

پژوهش یک‌ساله فروش اینترنتی کشور از خریداران اینترنتی سؤالی با این عنوان کرده که «مزیت خرید اینترنتی برای شما چیست؟» بیش از ۶۵‌درصد مردم برای راحتی بیشتر، ۵۸‌درصد برای صرفه‌جویی در زمان، ۴۷‌درصد برای قیمت‌های پایین باصرفه اقتصادی و ۴۷‌درصد نیز به‌دلیل تنوعی که در کالاها وجود دارد، دست به خرید اینترنتی می‌زنند.

جالب است که در این گزارش اشاره شده ۳۱‌درصد از کل مردم کشور اصلا خرید اینترنتی انجام نمی‌دهند و دلیل اغلب افراد این است که باید جنسی که می‌خرند را حتما از نزدیک ببینند، ضمن اینکه به فروشگاه‌های اینترنتی اعتمادی ندارند.

منبع همشهری
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز