خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

فال حافظ متولدین هر ماه - یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر : ۱۴۹۱۲۴۱

فروردین

شما در به سرانجام رساندن کارها و پروژه هایی که به عهده تان گذاشته می شود فوق العاده عمل می کنید. با وجود توانایی هایتان، در شروع کارها کمی ضعیف هستید اما امروز فرصتی طلایی برای شماست تا این تصور دیگران را نسبت به خودتان تغییر دهید. قدرت و توانایی زیادی در شما وجود دارد. از انرژی و انگیزه ی که در حال حاضر دارید بهره ببرید و کارهایی را که مدت ها قصد شروع‌شان را داشته اید ولی فرصتی برایتان پیش نمی آمده است را آغاز کنید. اگر تردید و وسواس را کنار بگذارید، حتماً به مقصدتان خواهید رسید. در مورد تصمیمات تحصیلی تان نیز نگرانی نداشته باشید. اگر با عقل و منطق تصمیم بگیرید و تلاش و پشتکار به خرج دهید، حتماً در این زمینه نیز موفق خواهید شد.  آماده شنیدن سخنان مهمی از سوی یکی از اطرافیانتان باشید. این سخنان می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده تان داشته باشد و مسیر زندگی تان را تغییر دهد. هیچ عجله ای برای پاسخگویی یا تصمیم گیری وجود ندارد. زمان بگذارید و با ذهنی آرام و بدون پیش داوری به حرف ها فکر کنید و آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

اردیبهشت

امروز ممکن است درگیر مناقشات و بحث های کوچکی با افراد نزدیک به خودتان شوید. این بحث ها شاید خیلی جدی و مهم نباشند، اما می توانند اعصاب خرد کن باشند و روزتان را خراب کنند. نکته ی قابل توجه این است که شما در این بحث ها بیشتر از دیگران مقصر هستید. در واقع این شما هستید که با رفتار تهاجمی و عدم تحمل خود، زمینه ی این درگیری ها را فراهم می کنید.ئاگر بتوانید دیدگاه خود را نسبت به زندگی تغییر دهید و آن را به عنوان یک مسابقه نبینید، خیلی از این مشکلات حل خواهد شد. دیگران به شما مهربان تر به نظر می رسند و شما نیز آرامش بیشتری خواهید داشت. با وجود مشغله های زیاد، حتماً زمانی را به مطالعه ی اخبار و وقایع روز اختصاص دهید. از اتفاقات دنیای اطرافتان آگاه باشید و اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید. امروز با فردی که برایتان مهم است تماس بگیرید. صحبت با او می تواند حال شما را بهتر کند و به شما انگیزه بدهد. جرقه ای در ذهن شما زده شده است که می تواند به پیشرفتتان در کار کمک کند. این ایده ی خلاقانه را جدی بگیرید و بی تفاوت از کنارش نگذرید.

خرداد

شما در کودکی بسیار دوست داشتنی بوده اید و هنوز هم آن روحیه ی شاد و قلبی مهربان را در وجود خودتان حفظ کرده اید. اما به نظر می رسد که در حال سرکوب این احساسات زیبا و خصلت های مثبتتان هستید. ترس از چه چیزی شما را وادار به این کار می کند؟ در هنگام مواجهه با مخالفت یا انتقاد دیگران عصبانی نشوید. به جای بحث و جدل سعی کنید با آرامش و منطق با آنها صحبت کنید. در مورد یک مسئله ی کاری خودتان را دست کم نگیرید. شما توانایی های زیادی دارید و می توانید ایده های خلاقانه ای ارائه دهید. نگرانی بیش از حد در مورد سلامتی می تواند باعث تشدید بیماری احتمالی شود. اگر علائمی دارید که شما را نگران کرده است، به جای وسواس فکری، به پزشک مراجعه کنید تا از سلامت خود مطمئن شوید. به زودی به یک مراسم دعوت خواهید شد. اگر مجرد هستید این فرصت مناسبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستانی صمیمی یا عشق آینده تان خواهد بود. شخصی که به شما علاقه دارد حرفی دوپهلو به شما زده است و شما را سردرگم کرده است. ممکن است سوء تفاهمی بین شما و این شخص وجود داشته باشد. سعی کنید با او صحبت کنید و منظور او را از این حرف ها بفهمید.

تیر

حجم بالای کار و مشغله‌های ذهنی شما را خسته و بی‌حال کرده است. احساس ضعف و ناتوانی می‌کنید و شاید به دنبال راهی برای رهایی از این فشار باشید. ماندن در خانه و استراحت کوتاه‌مدت می‌تواند راه حلی مناسب برای بازیابی انرژی شما باشد. این فرصت را به خودتان بدهید. بدون استراحت کافی، تمرکز و قدرت تفکر شما برای انجام درست وظایفتان مختل خواهد شد. اگر امکان ماندن در خانه را ندارید، سعی کنید تا حد ممکن از دیگران فاصله گرفته و در خلوت خود کار کنید. سکوت و آرامش به شما کمک می‌کند تا تمرکزتان را حفظ کرده و کارها را به موقع انجام دهید. به زودی با فردی آشنا خواهید شد که یار و یاور شما در مسیر زندگی خواهد بود. این دوستی می‌تواند منشأ خیر و برکت برایتان باشد. انجام کار جدید و غیرمعمول می‌تواند تنوع مثبتی در زندگی یکنواخت شما ایجاد کند. از این فرصت برای تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز استقبال کنید. برای اینکه دیگران شما را دست کم نگیرند، در بیان نظرات و خواسته‌هایتان قاطع‌تر باشید. با جدیت و صلابت در مسیر اهداف خود قدم بردارید.

مرداد

در دو راهی دشوار قرار گرفته اید. از یک سو، عشقتان به خانواده و احترام به ارزش های آنها شما را به تبعیت از خواسته هایشان سوق می دهد. از سوی دیگر، ندای درونی تان شما را به دنبال رویاها و خواسته های خودتان رهنمون می کند. این تضاد می تواند منجر به تردید، اضطراب و حتی خشم شود. اما به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید بین خانواده و آرزوهایتان یکی را انتخاب کنید. کلید حل این معما در یافتن تعادل نهفته است. به ندای درونی تان گوش فرا دهید، به نیازها و خواسته های خودتان احترام بگذارید، اما در عین حال، عشق و احترام به خانواده تان را نیز حفظ کنید. با صبر و حوصله، خلاقیت و درایت، می توانید راه حلی پیدا کنید که همه ی این جنبه های مهم زندگی تان را راضی کند. به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید. در حال حاضر، انرژی‌های کیهانی به طور مطلوبی با شما هماهنگ هستند و این نشان می دهد که شرایط برای آغاز یک ماجراجویی جدید بسیار مناسب است. شاید ایده ای نو در ذهن داشته باشید که مدتی است آن را پرورش می دهید، یا شاید اشتیاق دارید که مهارت جدیدی را یاد بگیرید. همین حالا زمان مناسبی برای شروع هر کاری است که دلتان می خواهد انجام دهید.

شهریور

در گذرگاه سرنوشت عاطفی خود ایستاده اید، جایی که امواج تردید به ساحل قلبتان یورش می برند. امروز، زمزمه های دلتان را با دقت گوش فرا دهید، چرا که این زمزمه ها نقشه راه آینده ی عشقتان را ترسیم می کنند. آیا باید در مسیر فعلی تان ثابت قدم بمانید یا به عقب بازگشته و در ویرانه های اشتباهات گذشته تان به دنبال گمشده ای بگردید؟ این سوالی است که پاسخ آن در اعماق وجودتان نهفته است. شتاب نکنید، به ندای قلبتان گوش فرا دهید و هر چقدر که نیاز دارید به خودتان فرصت تأمل بدهید. در این میان، دست یاری به سوی دوستی دراز می کنید و با یاری رساندن به او، دعای خیرش بدرقه راهتان خواهد شد. کینه ها را رها کنید و آغوشتان را به روی بخشش بگشایید. تلخی ها را در اعماق وجودتان دفن نکنید، چرا که این زهر فقط روح شما را پژمرده خواهد کرد. هر کسی گرفتاری های خاص خود را دارد. با دیگران همدلی کنید و در صورت نیاز به آنها کمک کنید. به یاد داشته باشید که “نه” گفتن نشانه ی ضعف نیست، بلکه نمادی از اقتدار و احترام به خویشتن است. از قضاوت دیگران نهراسید و در برابر خواسته هایی که مغایر با میل باطنی تان هستند، قاطعانه “نه” بگویید.

مهر

امروز روز شکوفایی و سرشار از امید برای شماست. شور و اشتیاقی در وجودتان موج می زند که شما را به سمت حل مسائل و چالش ها سوق می دهد. این روحیه ی مثبت می تواند در روابط شما با اطرافیانتان نیز معجزه کند و فرصتی برای ترمیم و ارتقای آنها باشد. اما مراقب باشید که در دام فداکاری بیش از حد نیفتید. به یاد داشته باشید که شما نیز نیازمند به توجه و مراقبت هستید. به جای اینکه تمام وقت خود را صرف حل مشکلات دیگران کنید، به دنبال راه هایی برای اثبات مهارت ها و توانایی هایتان باشید و از استعدادهایتان برای پیشرفت خودتان استفاده کنید. در روزهای آینده ممکن است شاهد تغییراتی در شغل یا محل زندگی خود باشید. اگر از شرایط فعلی خود ناراضی هستید، این فرصت را غنیمت بشمارید و به دنبال موقعیت های جدید و چالش برانگیز باشید. اگر به دنبال عشق هستید، احتمال ملاقات با فرد مورد نظرتان در جمع دوستانتان وجود دارد. چشم هایتان را باز نگه دارید و از فرصت ها به بهترین نحو استفاده کنید. به یاد داشته باشید که عشق می تواند در هر جایی و در هر زمانی رخ دهد.

آبان

باور به خود و احترام به خویشتن، کلید رهایی از قید و بند ترس و رسیدن به قله‌های موفقیت است. احساسات قدرتمندی در درونتان در حال جوش و خروش هستند که مدت‌ها آن‌ها را پنهان کرده‌اید. اجازه دهید این احساسات به طور آزادانه جاری شوند، حتی اگر شعله‌ور و تندخو باشند. این فرصتی برای رهایی و شفافیت است. اطرافیانتان باید از احساسات واقعی شما آگاه باشند تا روابطتان عمیق‌تر و صمیمی‌تر شود. به جای حسادت به دیگران، به داشته‌های خودتان توجه کنید و از آنها لذت ببرید. شاکر و قدردان نعمت‌هایی باشید که در زندگی‌تان دارید. قبل از اینکه در مورد دیگران قضاوت کنید و توطئه‌هایی را در ذهن خود بسازید، کمی تامل کنید. به یاد داشته باشید که در گذشته نیز به خاطر سوءظن‌های بی‌مورد پشیمان شده‌اید. به دلیل مشغله‌های زیاد، روابط اجتماعی شما کم شده است. این موضوع برای کسی مثل شما که فردی اجتماعی و پرشور هستید، می‌تواند تاثیر منفی بر روحیه‌تان داشته باشد. درست است که مشغله‌های زندگی روزمره می‌توانند طاقت‌فرسا باشند، اما حفظ روابط اجتماعی با دوستان و خانواده، برای سلامت روان و شادکامی شما بسیار مهم است.

آذر

احتمالاً امروز احساس بی‌قراری و ناآرامی خواهید داشت و تمرکزتان به راحتی به هم می‌خورد. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر با حجم زیادی از کار و مسئولیت روبرو هستید و این امر می‌تواند به طور طبیعی باعث فشار و استرس شود. متأسفانه، به نظر می‌رسد که اطرافیانتان به اندازه کافی به وضعیت شما توجه نمی‌کنند و درک درستی از نیازها و مشکلات شما ندارند. به همین دلیل، نباید روی کمک آن‌ها حساب کنید. مشکلاتی که در گذشته سعی در پنهان کردن یا نادیده گرفتن آن‌ها داشتید، حالا به مرحله بحرانی رسیده‌اند. زمان آن فرا رسیده که با این مشکلات روبرو شوید و برای حل آن‌ها تلاش کنید. به خاطر داشته باشید که شما مسئول عواقب کارهای خود هستید. لجبازی در این شرایط فقط اوضاع را بدتر می‌کند. سعی کنید انعطاف‌پذیر باشید و به دنبال راه‌حل‌های سازنده برای حل مشکلاتتان باشید. اگر مجبور به کاهش انتظارات خود در یک موقعیت خاص شدید، ناامید نشوید، زیرا به زودی پاداش‌های ارزشمندی دریافت خواهید کرد. این پاداش‌ها می‌توانند مادی یا معنوی باشند.

دی

امروز در برابر افراد مغرور و از خود راضی صبرتان کم است و حاضر به تسلیم شدن در برابر آنها نیستید. مراقب باشید که این رفتار تهاجمی شما را به دردسر نیندازد. قلب شما امروز سرشار از سخاوت است و دوست دارید به دیگران کمک کنید و لبخند بر لبهایشان بنشانید. نور و گرمای وجودتان را پنهان نکنید و بگذارید دیگران از آن بهره ببرند. اعمال شما در این روز تحسین و توجه دیگران را جلب خواهد کرد. در مورد یک مسئله کاری حتماً انتقادات دیگران را بشنوید و تا دیر نشده نسبت به آنها پذیرا باشید. به دنبال پاسخی برای انجام یک کار هستید، اما هرچه بیشتر می گردید کمتر به نتیجه می رسید. با خودتان صادق باشید و دنبال پاسخ سوالتان در جای درست بگردید. فرصتی استثنایی برای رهایی از قید و بندها و حرکت به سمت خوشبختی و رضایت در انتظار شما است. قدرت تغییر سرنوشت خود را در دست دارید و می توانید مسیر زندگی تان را آنطور که می خواهید شکل دهید. امروز روز مناسبی برای افشاگری و برملا کردن رازها نیست. باید با احتیاط قدم بردارید و از هر گونه اقدامی که می تواند به دیگران آسیب بزند یا اعتماد آنها را خدشه دار کند خودداری کنید.

بهمن

در حال حاضر از نظر روحی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارید و انرژی و انگیزه زیادی برای پیشبرد اهدافتان دارید. احساسی درونی شما را به حرکت و تلاش تشویق می کند. به این ندای درونی توجه کنید و از فرصت پیش آمده برای موفقیت استفاده کنید. موفقیت شما در گرو تمرکز و اولویت بندی است. به جای پراکنده کردن انرژی خود در کارهای متعدد، بر روی پروژه هایی که قبلاً آغاز کرده اید تمرکز کنید و آنها را به طور کامل به پایان برسانید. از شروع کارهای جدید تا جایی که ممکن است خودداری کنید تا از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری کنید. در همه امور اعتدال را رعایت کنید. زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست. در کنار تلاش و فعالیت، به خودتان و دیگران نیز استراحت بدهید و از لذایذ زندگی نیز بهره مند شوید. اگر اخیراً احساس بی حوصلگی می کنید، نگران نباشید. این امر طبیعی است و به زودی از بین خواهد رفت.  در روزهای آینده، یکی از دوستان شما لطف بزرگی در حقتان انجام می دهد. قدر محبت و حمایت او را بدانید و از او به خاطر کارش به خوبی تشکر کنید. دوستان واقعی ثروت گرانبهایی هستند که باید آنها را ارزشمند بدانید.

اسفند

امروز صداقت کلید حل مشکلات عاطفی شماست. از فریب و پنهان کاری دوری کنید و در هر شرایطی واقعیات را بیان کنید. رویاپردازی خوب است، اما واقعیت را نیز فراموش نکنید. با تلاش و پشتکار می توانید به اهدافتان برسید. غرور می تواند مانع عشق شود. گاهی لازم است برای رسیدن به عشق از غرورتان دست بکشید. مشکلات همیشه وجود دارند. شجاعت داشته باشید و با آنها روبرو شوید. به خواسته های دیگران احترام بگذارید، اما منافع خودتان را نیز در نظر بگیرید. دوستان مشتاق دیدن لبخند شما هستند. به آنها لبخند بزنید!! مراقب باشید که با شوخی ها و کنایه ها به طور جدی برخورد نکنید. عصبانیت می تواند آرامش شما را برهم بزند و خوشبختی تان را تحت الشعاع قرار دهد. ممکن است در حال حاضر با چالش هایی در زمینه ی کسب درآمد روبرو باشید و احساس کنید که پول درآوردن سخت تر از همیشه شده است. با وجود  سرمایه گذاری هایی که امروز انجام می دهید در روزهای آینده سود خوبی برایتان به همراه خواهند داشت. در مورد یک خرید یا فروش خاص مردد نباشید و به سرعت تصمیم خود را نهایی کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز