خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور, در زنجان تاکید کرد:

ضرورت نهادینه شدن فرهنگ توجه به محیط زیست

ضرورت نهادینه شدن فرهنگ توجه به محیط زیست
کد خبر : ۲۲۴۵۳۵

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در زنجان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ توجه به محیط زیست، خواستار مقابله با آلودگی‌های محیط زیست شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، گفت: متاسفانه استفاده نادرست از محیط زیست موجب بروز مشکلاتی در محیط زندگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست امروز(۲۶ آبان) در سفر یک روزه خود به استان زنجان در دیدار با امام جمعه زنجان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید این ظرفیت فراهم شد تا به موضوع محیط زیست توجه بیشتری شود.

ابتکار با اشاره به اینکه مسائل مربوط به محیط زیست و آلودگی‌های محیطی از سوی رئیس جمهور با حساسیت دنبال می‌شود، افزود: در برخی از موارد آلودگی‌های هوا و رودخانه‌ای رعایت نمی‌شود و موجب ایجاد گرد و غبار در مناطق مختلف می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محیط زیست سرمایه عظیمی در دست همه افراد جامعه است، ادامه داد: متاسفانه استفاده نادرست از محیط زیست موجب بروز مشکلاتی در محیط زندگی می‌شود.

وی با تاکید بر ایجاد تیم مدیریت توانمند برای مقابله با آلودگی‌های محیط زیست گفت: یکی از رویکردهای سازمان حفاظت از محیط زیست مقابله با زمین خواری است که در تهران این پدیده در مناطق حفاظت شده ملاحظه می‌شود.

این مقام مسئول به اتاق‌های فکر و همراهی مردم و مسئولان در حفاظت از محیط زیست تاکید کرد و افزود: مشکلات محیط زیست از رفتارهای فردی آغاز می‌شود و تا آسیب‌های جدی در حیات وحش ادامه دارد.

ابتکار، در پایان دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان خاطر نشان شد: ائمه جماعات نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم در حفظ محیط زیست دارند و این مساله‌اید مورد توجه جدی مسئولان ارشد استان قرار گیرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز