خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان؛

کمیته برنامه‌ریزی انجمن کلیوی زنجان تشکیل جلسه داد

کمیته برنامه‌ریزی انجمن کلیوی زنجان تشکیل جلسه داد
کد خبر : ۲۱۰۷۰۱

دهمین جلسه کمیته پشتیبانی و برنامه‌ریزی انجمن کلیوی در محل دفتر انجمن کلیوی زنجان با دستور جلسه «ارائه گزارش عملکرد اداری و مالی شش ماهه اول و اتخاذ تصمیم نهایی در مورد کاربری طبقات در جهت درآمد زایی برای این انجمن» تشکیل شد.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان با ارائه گزارشی از عملکرد اداری و مالی شش ماهه اول سال جاری و جدول عملکرد مالی و تشریح فعالیت‌های کمیته‌های این انجمن گفت: موفقیت‌هایی در کوتاه مدت به دست آمده و برنامه زمانبندی شده شش ماهه آتی در جهت ارتقاء برنامه‌های اجرائی و نیل به اهداف و رسالت انجمن کلیوی زنجان نیز تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, محمدرضا طهماسبی دراین جلسه با اشاره به این که تمامی کاربری‌های پروژه مرتبط با وظایف و رسالت انجمن انجام می‌شود، افزود: خدمات پاراکلینیکی از قبیل آزمایشگاه تخصصی، سونوگرافی، ام–آر–آی و بسته بندی کالاهای صادراتی و وارداتی مرتبط جهت خود اشتغالی خانواده‌های بیماران در طبقه زیر زمین در نظر گرفته شده است.

وی قسمت اداری و کلاس‌های آموزشی را منحصر به طبقه همکف کرد و ادامه داد: مجتمع پزشکی تخصصی مرتبط با بیماری‌های زمینه‌ای کلیوی در طبقه اول و نگهداری موقت سالمندان و خوابگاه در طبقات فوقانی ایجاد می‌شود.

مدیر انجمن کلیوی زنجان کسب نظر انجمن کلیوی مرکز برای فروش ملک انجمن کلیوی زنجان واقع در شهرک صنعتی را لازم بر شمرد و گفت: قرار است نسبت به اجرای نمای بیرونی پروژه با اولویت نمای طبقه همکف برای جلوگیری از بروز خسارت‌های احتمالی ناشی از بارندگی‌های فصلی در اسرع وقت اقدام شود.

طهماسبی در پایان تاکید کرد: آگهی جذب سرمایه‌گذار برای مشارکت در تجهیز و راه اندازی طبقات ساختمان انجمن کلیوی و ایجاد درآمد مستمر در جهت پیشبرد اهداف انجمن منتشر می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز