خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در آستانه هفته دفاع مقدس خبر داد:

اجرای ۶۵۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

اجرای ۶۵۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان
کد خبر : ۲۰۶۱۶۴

باز نمایی عملیات بدر از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، گفت: امروز ایران اسلامی امن‌ترین وبا قدر‌ترین کشوردنیا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، امروز شنبه(۲۹شهریور) در آستانه هفته دفاع مقدس درجمع خبرنگاران اظهاربا تبین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در زنجان، داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا از روز ۳۱ شهریور ماه سال جاری کلید می‌خورد.

سردار کرمی، با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح برای به نمایش گذاشتن اقتدار نیروهای مسلح روز ۳۱شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: برنامه ریزی‌ها اقدامات لازم در این راستا در استان انجام شده است.

این مسئول در زنجان با اشاره به برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس توسط بسیجیان در حوزه‌ها و پایگاه‌‌های مقاومت درسراسر استان خاطر نشان شد: برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در استان انجام شده است.

سردار کرمی در ادامه خبراز بازنمایی عملیات غرور آفرین «بدر» همزمان با هفته دفاع مقدس در منطقه گاوازنگ داد و اظهار داشت: این بازنمایی همچون سالهای قبل با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با تمهیدات ویژه در بعد از ظهر‌ها اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان دربخشی از سخنان خود ادامه داد: مردم شهیدپرور زنجان میزبان دو شهید گمنام دروران ۸سال دفاع مقدس طی هفته آینده خواهند بود.

وی همچنین با اعلام این خبر یادآورشد: سوم مهر، دو شهید گمنام از عملیات خیبر، جزیره مجنون از مزار شهدای پایین به طرف سه راه امجدیه تشییع و در کانون فرهنگی امام علی(ع) آرام خواهند گرفت.

سردار کرمی با بیان اینکه در سال جاری شاهد اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خواهیم بود، گفت: همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان استان زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌‌شود.

سردار کرمی در ادامه تصریح کرد: غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های استان زنجان در این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی درایران را، تثبیت انقلاب اسلامی توسط رزمندگان به فرمان امام راحل و رهبری را از مهم‌ترین دستاورد‌ها عنوان کرد و گفت: امروز ایران اسلامی امن‌ترین و باقدر‌ت‌ترین کشور دنیا است.

این مسئول در استان زنجان با بیان اینکه لحظات اعزام رزمندگان به جبهه‌ها را شیرین‌ترین و با یاد ماندنی‌ترین لطحظات دوران دفاع مقدس بوده است افزود: رزمندگان استان زنجان در تمامی عملیات مهم وبزرگ در این دوران خط شکن بودند.

وی همچنین با اشاره به وجود صحنه‌های به یاد ماندنی و تاریخی جانفشانی و ایثار رزمندگان و حال وهوای جنگ و جهاد در دوران ۸ساله دفاع مقدس، یادآورشد: امروز هیچ کس را توان انعکاس و بازگویی روحیه و، ویژگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را آنگونه که در آن لحظات جهاد وشهادت بودند را نیست.

سردار کرمی، در پایان خبر از اعزام دانش آموزان از ۱۵مهرماه سالجاری به مناطق عملیاتی داد و گفت: ۱۳هزار نفر دانش آموز در این دوره اعزام مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس خواهند شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز