خبرگزاری کار ایران

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی؛

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اولویت‌های سه گانه صنعت چاپ استان را اعلام کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اولویت‌های سه گانه صنعت چاپ استان را اعلام کرد
کد خبر : ۲۰۵۹۷۷

شناسایی واحد های غیر مجاز فعال در عرصه چاپ، تجمیع صنوف مختلف مرتبط با حوزه صنعت چاپ در قالب یک اتحادیه و آموزش، از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حوزه چاپ و نشر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: من سالهاست با مشکلات این حوزه از نزدیک آشنا هستم و امیدوارم در سایه تشریک مساعی دو جانبه این کمبود‌ها برطرف شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جمع فعالان حوزه چاپ با اعلام این مطلب افزود: جهت گیری در حوزه چاپ و نشر استان باید در بخش ارتقا کیفی و قیمت تمام شده چنان باشد که صاحبان خدمات و شرکت‌ها رغبت بیشتری به انجام امور چاپ و نشر در داخل استان از خود نشان بدهند.

مقدم با قدردانی از تلاش‌های ریس اتحادیه چاپخانه داران استان اظهار داشت: آقای ندرلو پیگیری‌های مجدانه و موثری برای گزارش مشکلات و رفع تنگناهای صنعت چاپ استان دارند.

وی در ادامه افزود: ما فعالان صنعت چاپ و نشر استان را نه یک صنف زیر مجموعه که عضوی از خانواده فرهنگ و ارشاد خود می‌دانیم و همه تلاشمان بر این است مشکلی بر فعالان این عرصه تحمیل نشود و در حد توان همه مشکلات در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

وی با اظهار اینکه سیاست‌های مورد تاکید و نظر وزارت ارشاد در حوزه چاپ و نشر به تدریج در حال اجرا در سطح استانهاست گفت: من سالهاست با مشکلات این حوزه از نزدیک آشنا هستم و امیدوارم در سایه تشریک مساعی دو جانبه این کمبود‌ها برطرف شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از معاونت فرهنگی ادارهٔ کل(آقای محمدی) و کار‌شناس چاپ و نشر(خانم مولایی) اظهار داشت: از اتحادیه چاپ و نشر خواسته‌ایم تا لیست کاملی از کاستی‌ها و اولویت‌های مورد نظر را اعلام کنند تا اقدام‌های بعدی در این زمینه صورت پذیرد.

در این نشست که به بهانهٔ گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ برگزار می‌شد، آقای ندرلو(رییس اتحادیه چاپخانه داران)، آقای بصیر و حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی به نمایندگی از چاپخانه داران به طرح نقطه نظرات، مشکلات و دغدغه‌های مربوط به حوزه چاپ پرداختند.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان حوزه چاپ، کارگران نمونه این حوزه، چاپخانه داران نمونه و رییس اتحادیه چاپخانه داران تقدیر شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز