خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کشور در زنجان خبر داد:

فعالیت ۸۰۰ همیار در شعب بانک مهر اقتصاد در کشور

فعالیت ۸۰۰ همیار در شعب بانک مهر اقتصاد در کشور
کد خبر : ۱۹۴۳۹۱

این طرح از سال ۹۱ تدوین شده و در ابتدای سال ۹۲ به صورت سراسری در کل کشور اجرا شده است.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کشور گفت: افزایش فروش و خدمات بانک از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، منصور شیخ‌ الاسلامی، در حاشیه جلسه هم‌اندیشی مدیران و همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح همیاران روابط عمومی از سوی بانک مهر اقتصاد بیان داشت: این طرح از سال ۹۱ تدوین شده و در ابتدای سال ۹۲ به صورت سراسری در کل کشور اجرا شده است.

وی طرح همیاران روابط عمومی را طرحی ابتکاری از سوی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و گفت: این طرح با کمترین هزینه و به صورت خودجوش اجرایی می‌ شود.

مدیرکل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد مهم‌ترین اولویت این بانک را مشتری مداری و نگهداری مشتریان موجود در کنار جذب عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح مهارت‌‌های ارتباطی همکاران شکل گرفته و مسئولیت ‌پذیری آنان در قبال مشتری افزایش می‌یابد.

این مسئول، همدلی و همدردی با مشتری را به منظور رفع نیازهای آن‌ها را از وظایف همیاران روابط عمومی عنوان کرد و افزود: افزایش فروش و خدمات بانک از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی توسعه برند و فعالیت بر اساس بانکداری اسلامی را از دیگر اهداف بانک مهر اقتصاد دانست و گفت: بانکداری اسلامی همواره مورد توجه این بانک بوده و در این زمینه گام بر می‌دارد.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی بانک مهر اقتصاد پویا و خلاق است، افزود: این امر موجب شد تا روابط عمومی بانک در سومین آیین سرآمدان روابط عمومی کشور موفق به کسب تندیس طلائی شود.

شیخ ‌الاسلامی حرکت به سوی تعالی و کیفی‌ سازی برنامه‌‌ها را از اهداف این بانک در سال جاری عنوان کرد و گفت: ‌تلاش می‌کنیم جزو پنج روابط عمومی بر‌تر کشور باشیم.

وی توسعه مهارت‌‌های ارتباطی و توانمندی همیاران را از رویکردهای روابط عمومی این بانک دانست و خاطرنشان کرد: افزایش مهارت ‌های لازم در زمینه برقراری ارتباط موثر و هوش هیجانی از اهداف به کارگیری همیاران روابط عمومی محسوب می‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به برقراری مهارت‌‌های ارتباطی در زمینه انجام کارهای پژوهشی و می‌دانی با توسعه برند بانک، تصریح کرد: ‌تعامل بیشتر با ذینفعان و ارتقای رضایتمندی مشتریان، ایجاد کارت اعتباری ایرانی برای حمایت از تولید داخلی از برنامه‌های پیش بینی شده از سوی بانک است.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز