خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

هیچ ملت و دولتی نباید به سازمان‌های بین‌المللی امید داشته باشد

هیچ ملت و دولتی نباید به سازمان‌های بین‌المللی امید داشته باشد
کد خبر : ۱۹۲۳۳۸

برخورد بی تفاوت با این وقایع ظالمانه در دنیا، نشان دهنده ناکارآمدی این مجامع بین المللی در جهان است.

نماینده مردم زنجان و طارم درمجلس شورای اسلامی، گفت: امروز این مدافعان حقوق بشر درمقابل کشتار کودکان بی‌گناه و معصوم سکوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور درجلسه شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به وقایع اتفاق افتاده اخیر در غزهگفت: مجامعه بین المللی، سازمان ملل، شورای امنیت، کشورهای غربی و دول کشورهای اسلامی به شکل کاملا ساده و بی‌تفاوت ازکنار این جنایات بزرگ می‌گذرند.

اسماعیلی با بیان اینکه برخی از کشور‌ها حتی مانع کمک رسانی به این مردم بی‌دفاع می‌شوند افزود: هیج ملتی نباید به سازمانهای بین المللی امید داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با اشاره به بی‌تفاوتی‌های صورت گرفته این مجامع بین المللی دراین وقایع ظالمانه درمقابل مردم بی‌دفاع و کودکان بی‌گناه این منطقه، تصریح کرد: برخورد بی‌تفاوت با این وقایع ظالمانه در دنیا نشان دهنده ناکارآمدی این مجامع بین المللی در جهان است.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه این سازمان‌های بین المللی فقط زمانی کار آیی لازم را دارند که در راستای تامین منافع برخی کشورهای صهیونستی باشند، تاکید کرد: کشتار بی‌رحمانه و آدم کشی در دنیا محکوم است.

اسماعیلی با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر دراین جنایات، خاطرنشان شد: امروز این مدافعان حقوق بشر درمقابل کشتار کودکان بی‌گناه و معصوم سکوت کرده‌اند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه رسانه‌های وابسته صهیونسیتی که همواره حق را بال وباطل را حق جلوه می‌دهند، یادآور شد: امروز این رسانه‌ها اسرائیل غاصب را دارای حق می‌دانند.

اسماعیلی در پایان با بیان اینکه هیچ دولت و ملتی نباید منتظر حمایت سازمانهای بین المللی باشد، افزود: هیچ ملتی و دولتی نباید به سازمان‌های بین المللی امید داشته باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز