مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد:
برپائی کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش در اتاق بازرگانی زنجان
کارگاه مدیریت بازاریابی و فروش با حضور کارشناسان واحدهای تولید و جمعی ازدانشجویان علاقمند به مباحثبازرگانی با تدریس مهدی صادقی مدرس دانشگاه در هفت بخش اصلی در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی زنجان برگزار شد.
مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان گفت: این برنامه شامل ۳ بخش اصلی آماده سازی و یخ شکنی، مشارکت در فعالیت اصلی و ضربه نهایی بود.
به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، زهرا سعادتی امروز با اعلام این خبر گفت: در این کارگاه آموزش یک روزه که در راستای گسترش فرهنگ تجارت و بازرگانی برپا شد شرکت کنندگان با مفاهیم، تعاریف و بازتعریف مفاهیم مدیریت بازاریابی و فروش آشنا شدند.
برنامهٔ طراحی شده برای این کارگاه با تکیه بر میزان مشارکت حداکثری شرکت کنندگان طراحی شده بود که با توجه به میزان علاقهمندی آنان به مبحثبازاریابی و فروش مورد توجه قرار گرفت، این برنامه شامل ۳ بخش اصلی آماده سازی و یخ شکنی، مشارکت در فعالیت اصلی و ضربه نهایی بود که در هر بخش مدرس با تکنیکهایی از قبیل: حرکت، بارش فکری، فعالسازی رفتاری و… سعی داشت همواره میزان توجه، مشارکت و بهره وری کلاس را در سطح قابل قبولی نگاه دارد.