خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقاء خدمات حمل و نقل جاده‌ای؛

بازدید سرزده مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان

بازدید سرزده مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان
کد خبر : ۱۸۵۳۹۳

در راستای ارتقاء خدمات حمل و نقل جاده‌ای و آگاهی از مسائل و مشکلات حمل و نقل استان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، بازدید سرزده از شرکت‌های حمل و نقل استان انجام دادند.

در راستای ارتقاء خدمات حمل و نقل جاده‌ای و آگاهی از مسائل و مشکلات حمل و نقل استان مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، بازدید سرزده از شرکت‌های حمل ونقل استان انجام دادند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان از تعدادی شرکت حمل ونقل مسافربری بازدید نمودند. در این بازدید‌ها که بصورت سرزده انجام شد، مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان از نزدیک با مسائل و مشکلات صنف حمل ونقل مسافر آگاه شدند.

در این بازدید رانندگان حمل و نقل مسافر ضمن بیان مسائل و مشکلات مربوط به صنف خواستار اتخاذ تدابیری درخصوص نوسازی ناوگان شدند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، از امکانات شرکت‌های مسافربری به ویژه وضعیت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی ابراز نارضایتی کرده و با توجه به شکایت شهروندان، از مدیران شرکت‌ها درخواست کردند در اسرع وقت نسبت به ساماندهی وضعیت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی اقدام کنند.

در استان زنجان ۳۷ شرکت حمل ونقل نسبت به جابجائی مسافرین اقدام می‌‌کنند.

ارسال نظر