خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد:

ارتقای انضباط اجتماعی موجب تقویت فرهنگ عمومی می‌شود

ارتقای انضباط اجتماعی موجب تقویت فرهنگ عمومی می‌شود
کد خبر : ۱۶۶۲۴۹

تاسیس بنیاد ایران‌شناسی شاخه استان زنجان ضروری است و این موضوع به نحو مطلوبی پیگیری شود و مسکوت نماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: ارتقای انضباط اجتماعی موجب تقویت فرهنگ عمومی و ارتقای آن می‌شود.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» حمید رضا شهبازی ظهر امروز چهارشنبه(۱۷اردیبهشت) در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: در خصوص سند برنامه راهبردی استان زنجان در بخش فرهنگی ضروری است نظرات کار‌شناسی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه تاسیس بنیاد ایران‌شناسی شاخه استان زنجان ضروری است، خاطرنشان کرد: ضروری است این موضوع به نحو مطلوبی پیگیری شود و مسکوت نماند.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به شرایط استان زنجان و ظرفیت‌های موجود استان می‌تواند در این زمینه موفقیت‌های مطلوبی را کسب کند، بیان داشت: دستورالعمل اجرایی مصوبه کارگروه فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اولویت‌بندی کارگروه فرهنگی و اجتماعی در خصوص برنامه‌های استان ادامه داد: استان زنجان دارای مفاخر بسیاری است که ضروری است این مفاخر به نحو مطلوبی به جامعه معرفی شود.

شهبازی با بیان اینکه انضباط اجتماعی یکی از مسائل اجتماعی مهم و قابل توجه است که باید توجه ویژه شده و تقویت فرهنگ عمومی و ارتقای آن را به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: استان به دنبال اجرای این مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای تشکل‌های فرهنگی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، بیان داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی موجب افزایش آرامش در جامعه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در خصوص ایستگاه‌های مطالعه استان اقدامات مطلوبی انجام شده است، تصریح کرد: باید در خصوص جانمایی این ایستگاه‌ها نیز ارزیابی لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخی ایستگاه‌های مطالعه میزان استفاده از کتاب کم است، بیان داشت: باید این موضوع ارزیابی شده و بهترین جانمایی برای ایستگاه‌های مطالعه کتاب برای استفاده مطلوب مردم زنجان انجام شود.

شهبازی با اشاره به طرح مطالعاتی علت بیسوادی زنان زنجانی خاطرنشان کرد: باید این طرح به نحو مطلوبی ارائه شده و مشکلات احصا شود.

وی در پایان با بیان اینکه جزئیات طرح باید مورد توجه قرارگیرد، خاطرنشان کرد: استان آماده اجرای این طرح است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز