با حضور در برنامه محلی؛
کارآفرینان و مددجویان امداد راههای موفقیت خود را رسانهای میکنند
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان گفت: کارآفرینان و مددجویان امداد راههای موفقیت خود را در برنامه گئجهلر بیان میکنند.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، گفت: رسانه ملی به عنوان اصلیترین مرجع اطلاع رسانی کشور شناخته میشود.
به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل حسین غلامی، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در عصر حاضر «عصر ارتباطات» نامیده میشود و روز به روز شاهد افزایش شبکههای خبری و اطلاع رسانی که مواجه هستیم، استفاده از این ابزارها برای انعکاس فعالیتهای مختلف امری مهم و ضروری به شمار میرود.
حسین غلامی، در تعریف رسانه گفت: رسانه وسیلهای است برای انتقال اطلاعات، ایدهها و افکار افراد یا جامعه به عنوان یک واسطه عینی و در تعریفی جامع، رسانه یک واسطه عینی و عملی در فرآیند برقراری ارتباط بین مولد پیام و گیرنده پیام است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بر همین اساس رسانه ملی به عنوان اصلیترین مرجع اطلاع رسانی کشور شناخته میشود.
این مسئول با تاکید بر نقش بیبدیل رسانه ملی در جهت دهی به افکار عمومی و شکل گیری فرهنگهای مختلف در جامعه گفت: بر همین اساس تولیدات برنامههای رادیویی و تلویزیونی با توجه به نیاز جامعه امروزی به سهم خود تاثیر چشمگیری در پیشبرد اهداف سازمانها و نهادهای مختلف خواهد داشت.
حسین غلامی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ملی در پیشبرد اهداف امداد تشریح کرد: با توجه به حجم کاری امداد صدا و سیما نقش تاثیرگذاری بخشهای مختلف خدمت رسانی از جمله همراهی مردم با برنامههای اجرایی این نهاد، توانمندسازی جامعه هدف، افزایش مشارکتهای مردمی و انعکاس موفقیتهای جامعه هدف این نهاد خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به مشارکت کمیته امداد در ساخت برنامه محلی گئجهلر که هر شب از شبکه استانی اشراق پخش میشود، توضیح داد: طبق هماهنگیهای انجام شده با شبکه اشراق این بخش، در فواصل زمانی پخش این برنامه و در نوبتهای مختلف زمانی کارآفرینان و مددجویان موفق امداد با حضور در این برنامه رمزهای موفقیت خود را رسانهای میکنند.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان افزود: این برنامه در راستای تحقق شعار سال و بند بیست و یکم سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی در راستای گفتمان سازی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی که سعی میگردد با معرفی چهرههای برتر در زمینههای مختلف تحصیلی، علمی و شغلی، به تصویر کشیدن موفقیت کارآفرینان موفق امداد، ارائه طریق برای سایر مددجویان در زمینههای مختلف شغلی و تحصیلی و انعکاس فعالیتهای تاثیرگذار امداد در عرصههای مختلف خدمت رسانی است.