خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت تامین امنیت شغلی در کشور

ضرورت تامین امنیت شغلی در کشور
کد خبر : ۱۶۳۱۷۰

تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی» منوط به عزم و اراده کارگران و کارفرمایان است.

دبیراجرایی خانه کارگر استان زنجان، گفت: «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی» منوط به عزم و اراده کارگران و کارفرمایان است.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف هفته کارگر همزمان با روز جهانی کارگر در دنیا، گفت: فردا اعضای جامعه کار‌گری استان زنجان با استاندار زنجان دیدار می‌کنند.
به گفته وی، همزمان با برگزاری جشنواره امتنان از کارگران نمونه و برگزیدگان جامعه کار و تولید تجلیل خواهد شد.
اختصاص دو سانس از استخر کارگران جهت بهره‌مندی کارگران از خدمات رفاهی و برگزاری نمایشگاه جنبی کارگران در سالن جنبی شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالغرب کشور واقع در جاده گاوازنگ زنجان غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا توسط جامعه کارگری و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.
ریحانیان در ادامه به شعار سال اشاره کرد و افزود: تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی» منوط به عزم و اراده کارگران و کارفرمایان است.
وی همچنین به جایگاه والای کارگران از منظر اسلام اشاره کرد و افزود: به فرموده پیامبر گرامی اسلامی، باید بر دستان کارگران بوسه زد.
این مقام مسئول در زنجان همچنین در پایان با اشاره به اینکه تلاش در سالجاری حاکی از ایجاد اشتغال با خروجی بالا و رونق اقتصادی در کشور یادآور شد: دولتمردان با توجه به تلاش گسترده که در سطح کشور دارند جهت تامین امنیت شغلی نیز اقدامات موثر داشته باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز