خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان زنجان خبرداد:

اجرای ۹۹۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن

اجرای ۹۹۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن
کد خبر : ۱۵۹۹۴۷

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان زنجان از برگزاری ۹۹۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در استان زنجان برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان زنجان، گفت: جشنواره زن و نشاط و سلامتی در پارک بانوان، کارگاه‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی برمبنای آموزه‌های دینی از برنامه‌های هفته زن در زنجان است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، آذر آوازه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان امروز سه شنبه(۲۶ فرودین) در کارگروه بانوان به تشکیل هشت کمیته نشاط و سلامت، مادر و کودک، دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان، بسیجیان، هنرمندان، اطلاع رسانی و زن و روستا در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از رایزنی با دستگاه‌های اجرای استان ۹۹۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در استان زنجان اجرا خواهد شد.

وی، با اشاره به نام گذاریهای ایام این هفته خاطرنشان کرد: این هفته از(۲۰ فرودین) آغاز خواهد شد که در اولین روز از این هفته با عنوان زن، کرامت و عدالت اجتماعی نشست بانوان دانشگاهی با امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

آوازه، ازویزیت رایگان بانوان استان در این هفته خبر داد و افزود: در دومین روز از این هفته با عنوان زن، سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی دیدار با مادران سلامت مرکز توانبخشی نرگس، برگزاری جشن میلاد کوثر و برپایی نمایشگاهی با عنوان سبک زندگی اسلامی و بازدید رایگان از موزه‌های استان زنجان در دستور کار است.

این مقام مسئول زن در استان زنجان، تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف را عنوان سومین روز از هفته زن اعلام کرد و یادآور شد: در این روز ویژه برنامه‌های تجلیل از زنان نمونه، جشنواره مادر و کودک، همایش نقش زنان در مدیریت و اقتصاد خانواده و نشست بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

به گفته آورازه در چهارمین روز از هفته زن با نام زن، مشارکت سیاسی و اجتماعی برنامه‌های نشست سیاسی «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» و جشن میلاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان، با اشاره به برنامه‌های پنجمین روز از این هفته با عنوان زن، شادابی و امید به آینده افزود: جشنواره زن و نشاط و سلامتی در پارک بانوان، کارگاه‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی برمبنای آموزه‌های دینی از برنامه‌های این روز است.

عنوان ششمین روز از این هفته با نام زن، فرهنگ و هنر اسلامی با خودباوری عنوان شد که در این روز کارگاه‌های آموزشی گیاهان گلخانه‌ای در پارک بانوان زنجان برگزار خواهد شد.

وی، در پایان، به حضور بانوان زنجان در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه زنجان، در آخرین روز از این هفته با عنوان زن، معنویت و امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مشابهی نیز از سوی فرمانداریهای شهرستانهای تابعه زنجان همزمان با هفته زن اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز