خبرگزاری کار ایران

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زنجان:

جنگ نرم توطئه دشمنان علیه نظام است

جنگ نرم توطئه دشمنان علیه نظام است
کد خبر : ۱۵۸۷۹۷

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زنجان, گفت: در طول یکسال یک هزار و ۵۰۰ فروندکشتی تجاری و نفت‌کش را اسکورت کرده است.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زنجان, گفت: ارتش جمهوری اسلامی در طول یکسال یک هزار و ۵۰۰ فروندکشتی تجاری و نفت‌کش را اسکورت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از، امیر سرتیپ علی موسویان روز جمعه, در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی به رشادت‌ها و فداکاری‌های این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس و در دوران خدمت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی از دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: خدمات وی به نظام اسلامی فراموش نمی‌شود.

این مسئول, با اشاره به اینکه در حال حاضر از نظر تجهیزات یگان‌های ارتش به خودکفایی رسیده‌اند، ادامه داد: ارتش در همه عرصه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته که این پیشرفت‌ها مدیون دلاور مردانی همچون شهید شیرازی است.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زنجان, با بیان اینکه طی سال‌های گذشته تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای علیه نظام اسلامی تحمیل شده است، تصریح کرد: برخی کالاها از سایر کشورها به کشور ارسال می‌شد که برنامه‌ریزی دشمن غارت این کالاها به وسیله دزدان دریائی بود.

امیر موسویان, با اشاره به اینکه کشتی‌های نفت‌کش توسط دزدان دریائی با برنامه‌ریزی دشمنان تخلیه می‌شد، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی در طول یکسال یک هزار و ۵۰۰ فروندکشتی تجاری و نفت‌کش را اسکورت کرده است.

وی, با اشاره به اینکه به برکت نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی بسیاری از کشورها نیز اسکورت شده‌اند، بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی پیروزمندانه در دریا خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس تنها جنگی بود که دو ابر قدرت شرق و غرب از یک کشور حمایت می‌کردند، ابراز داشت: این جنگ تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زنجان, با بیان اینکه ۳۴ کشور در این دوران با صدام علیه نظام اسلامی همکاری می‌کردند، ادامه داد: تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی از طریق این کشورها در اختیار عراق قرار می‌گرفت.

موسویان, با اشاره به اینکه این جنگ تنها نبردی بود که همه ملت از آن پشتیبانی می‌کردند، افزود: همه ملت ایران در این جنگ از نظام اسلامی به نحو مطلوبی حمایت کردند.

وی, با بیان اینکه دشمن از جنگ نظامی علیه نظام اسلامی پشیمان شده است، ادامه داد: در حال حاضر جنگ نرم از سوی دشمنان ادامه دارد و در قالب تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی به کشور تحمیل می‌شود.

این مسئول, در ادامه با اشاره به اینکه در جنگ نرم اسلحه دشمن توپ و تانک نیست، تصریح کرد: جنس گلوله در این نوع جنگ کلام محسوب می‌شود.

فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های دشمنان در این جنگ از سوی رسانه‌های خارجی به جامعه ارائه می‌شود، بیان داشت: رسانه‌ها هویت و فرهنگ نظام اسلامی را در این نوع جنگ هدف قرار داده‌اند.

امیر موسویان, با اشاره به اینکه خاکریز در این نوع جنگ معنا و مفهوم ندارد، خاطرنشان کرد: در این جنگ خاکریز سقوط نمی‌کند، بلکه خانواده مورد نظر این جنگ است و سست کردن بنیان‌های خانواده هدف دشمن است.

وی, در پایان, با بیان اینکه وسایل و تجهیزات این جنگ تا اتاق خواب خانواده‌ها نیز نفوذ می‌کند، ادامه داد: باید در حال حاضر به مقابله با این جنگ پرداخت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز