خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۶ تیم؛

مسابقات دوومیدانی انتخابی نوجوانان استان برگزار شد

مسابقات دوومیدانی انتخابی نوجوانان استان برگزار شد
کد خبر : ۱۵۸۵۱۶

مسابقات دوومیدانی انتخابی نوجوانان پسر استان زنجان با شرکت ۶ تیم در محل سالن دوومیدانی استاد ایپکچی زنجان برگزار شد.

ایلنا: رئیس هیات دوومیدانی استان زنجان گفت: در این مواد مازیار خدایاری از تیم ابهر با ۸۴/۵ ثانیه و سینا سهیلی از تیم زنجان الف با ۷۵/۵ ثانیه عنوان سومی را صاحب شد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، علی گرزی، رئیس هیات دوومیدانی استان درباره نتایج این رقابت‌ها گفت: در بخش ۶۰ متر سرعت این رقابت‌ها صادق مردانی از شهرستان خرمدره با ۹۸/۶ ثانیه مقام نخست و مازیار خدایاری و علی کلانتری به ترتیب با ۱۳/۷ و ۵۳/۷ ثانیه مقام دوم و سوم رقابت‌ها را کسب کردند.

به گفته وی، در بخش پرتاب وزنه نیز قادر احمدی از خرمدره با ۲۷/۱۲ ثانیه عنوان نخست را کسب کرد و حمید خداکرمی با ۴۰/۱۱ ثانیه و مرتضی رضایی با ۱۳/۱۰ ثانیه هر دو از تیم زنجان ب عنوان دومی و سومی را کسب کردند.

گرزی با اعلام اینکه در‌ ماده پرش طول صادق مردانی از خرمدره با ۷۶/۶ ثانیه عنوان نخست رقابت‌ها را کسب کرد افزود: در این مواد مازیار خدایاری از تیم ابهر با ۸۴/۵ ثانیه و سینا سهیلی از تیم زنجان الف با ۷۵/۵ ثانیه عنوان سومی را صاحب شد.

وی درباره نتایج ماده ۲۰۰ متر نیز گفت: امیرعطا محمدی از تیم زنجان الف با ۷۲/۲۵ ثانیه مقام اول، بهمن کریمی از تیم زنجان الف با ۹۲/۲۶ ثانیه عنوان دوم و میلاد بیگی از تیم زنجان ب با ۱۵/۲۸ ثانیه عنوان سومی را کسب کرد.

در ماده ۴۰۰ متر نیز فرشاد کردلو از تیم خرمدره با ۸۷/۵۱ ثانیه عنوان نخست، محمد صالحی از تیم ابهر با ۳۲/۵۷ ثانیه عنوان دومی و احمدرضا عابدینی از ماهنشان با ۱۰/۵۹ ثانیه عنوان سومی رقابت‌ها را به دست آورد.

گرزی درباره نتایج ماده ۸۰۰ متر نیز گفت: وحید شیری از تیم زنجان الف با دو دقیقه و ۱۶ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه عنوان نخست، احمد یعقوبی با دو دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه عنوان دومی و طوفان شریفی از زنجان ب با دو دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۷ صدم ثانیه عنوان سومی رقابت‌ها را کسب کرد.

گفتنی است در ماده ۱۵۰۰ متر نیز به ترتیب موسی اسکندری، نیما احمدی انگورانی و رضا نوری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز