خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان انجام شد؛

هفت پارک در شهر زنجان به بهره برداری رسید

هفت پارک در شهر زنجان به بهره برداری رسید
کد خبر : ۱۵۳۴۳۲۷

هفت پارک و فضای سبز در شهر زنجان با اعتباری بالغ بر حدود ۳۵۰ میلیارد ریال امروز سه شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسوولان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، علیرضا فیروز فر، ظهر امروز  همزمان با هفته دفاع مقدس در آیین بهره برداری از این پارک ها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دوره اخیر مدیریت شهری ۳۰ پارک و فضای سبز به شهر زنجان اضافه شد.

شهردار زنجان، با بیان اینکه این تعداد پارک در مجموع نزدیک به ۵۰ هکتار است، ادامه داد: امروز ۶ پارک و یک قطعه فضای سبز با عنوان "طلوع" به بهره برداری رسید.

وی، تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرحها از اواخر سال گذشته آغاز شده بود که امسال با نصب تجهیزات تکمیل و افتتاح شد.

فیروز فر، با بیان اینکه در کنار این اقدامات،طرح های دیگری نظیر بوستان شهر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال احداث است، اضافه کرد: روند عملیات اجرایی این بوستان با تجدید قرارداد شتاب بیشتری خواهد گرفت.

شهردار زنجان،  با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم شهرداری مهار فاضلاب در حاشیه زنجانرود است، ابراز امیدواری کرد:ساحل سازی زنجانرود نیز سال آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اولین پارک احداثی و بهره برداری شده از مجموع 7 پارک که امروز با حضور خبرنگاران و مجموعه مدیریت شهری به بهره برداری رسید، پارک دانشور در محله بیسیم زنجان بود که در مدت 6 ماه با مساحت 17هزار متر مربع ، پارک محلی صدرا در منطقه کوی صدرا با مساحتی 14هزار هزار متر مربع  و با اعتبار 70 میلیارد ریال، پارک شاهد در منطقه سر جنگلداری زنجان ، پارک بهار در محله بهارستان، پارک محلی شهرآرا در محله بلوار محیط بان، پارک طلوع در محله گلشهر فاز 3 خیابان طلوع شرقی و پارک حقیقت در محله گلشهر فاز 3 به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز