خبرگزاری کار ایران

با مساعدت خیرین و نیکو کاران آشپزخانه مهدوی صورت می گیرد؛

توزیع غذای گرم و افطاری ساده توسط آشپزخانه مهدوی در زنجان

توزیع غذای گرم و افطاری ساده توسط  آشپزخانه مهدوی در زنجان
کد خبر : ۱۴۵۸۹۳۳

مدیر کل کمیته امداد استان استان زنجان، با اشاره به اجرای برنامه های ویژه این نهاد در ماه مبارک رمضان، گفت: با مساعدت خیرین و نیکو کاران آشپزخانه مهدوی زنجان غذای گرم و بسته های معیشتی در مناطق محروم میان جامعه هدف توزیع و افطاری ساده داده می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، روح اله صالحی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان شامل ۵ برنامه محوری از جمله اطعام و افطاری نیازمندان، تهیه بسته معیشتی خانواده ها، طرح های حامی یابی برای ایتام، طرح مفتاح الجنه سرکشی از خانواده های نیازمند و در آخر زکات فطریه است.

مدیر کل کمیته امداد استان، با بیان اینکه اوایل اسفندماه آشپزخانه مهدوی در زنجان شروع به کار کرد، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، طبخ و توزیع غذای گرم میان جامعه هدف و توزیع افطاری ساده از محورهای فعالیت این طرح بوده است که به همکاری خیران، نیکوکاران، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و دستگاه های اجرایی انجام می شود.

وی، تصریح کرد: در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در ماه رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و تا پایان ماه رمضان، تمامی خانواده‌های تحت حمایت از بسته‌های غذایی ومعیشتی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کل کمیته امداد استان، افزود: همچنین پویش حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در ایام ضربت خوردن مولا علی (ع) اجرا خواهد شد.

وی به برنامه پایانی این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه اصلی در پایان ماه مبارک رمضان همزمان با برگزاری نماز عید فطر دریافت زکات فطریه مردم روزه دار است که در مساجد و مصلی های نماز جمعه انجام خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدردانی از همکاری خیران در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طول سال خاطرنشان کرد: خیران نیک اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز