خبرگزاری کار ایران

همکاری خیر خواهانه ۸۵ وکیل با کمیته امداد استان زنجان

همکاری خیر خواهانه  ۸۵ وکیل با کمیته امداد استان زنجان
کد خبر : ۱۴۵۲۸۰۱

مدیر کل کمیته امداد استا زنجان، گفت: در حال حاضر ۸۵ وکیل نیکوکار و خیر زنجانی با کمیته امداد استان در جهت حل مشکلات حقوقی خانواده‌های تحت حمایت بصورت خیرخواهانه و داوطلبانه همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  روح اله صالحی، امروز ضمن تبریک روز وکالت اظهار کرد: یکی از نیازهای شناسایی شده در جامعه هدف کمیته امداد مشکلات حقوقی و قضایی است که در راستای رفع این مسائل است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، با بیان اینکه کمیته امداد در کنار ارائه سایر خدمات به مددجویان به مشکلات حقوقی آنان نیز رسیدگی می‌کند،ادامه داد: به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مددجویان تحت حمایت، کارشناسان حقوقی این نهاد، علاوه بر اینکه در راستای وظایف خود در انجام امور حقوقی دسـتگاه متبوع اهتمام دارند به جهت حمایت از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ضمن راهنمایی و مشاوره، پیگیر مسائل حقوقی و قضایی خانواده‎ها بوده ‌و برای احقاق حقوق آنان تلاش می‌کند.

وی، گفت: انجام معاضدت حقوقی و خدمت‌رسانی در این بخش به ‌منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آنان با حقوق قانونی خود از اقدامات انجام شده در پیگیری مسائل حقوقی خانواده‌های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان در طول سال است.

صالحی، افزایش آموزش‌های کاربردی با استفاده از ظرفیت وکلا و اساتید اشاره کرد و گفت: در سال جاری از ظرفیت وکلای نیکوکار در جهت معاضدت قضایی مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی استفاده می شود.

وی ، گفت: در حال حاضر ۸۵ وکیل نیکوکار و خیر زنجانی  با کمیته امداد استان در جهت حل مشکلات حقوقی خانواده‌های تحت حمایت بصورت خیرخواهانه و داوطلبانه  همکاری  می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز